خبرنگاران پروازهای فرودگاه لندن سیتی بر اثر کرونا متوقف شد

به گزارش انجمن وردپرس، لندن- خبرنگاران- فرودگاه لندن سیتی روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که تمام پروازهای تجاری به این فرودگاه را در راستای سیاست دولت درباره مقابله با کرونا متوقف نموده است.

خبرنگاران پروازهای فرودگاه لندن سیتی بر اثر کرونا متوقف شد

این بیانیه که در تارنمای فرودگاه منتشر شده می افزاید: در این مقطع و در شرایطی که با اوضاع بی سابقه ای روبرو هستیم، این تصمیم مسؤولانه ای برای حفظ ایمنی و سلامتی کارکنان، مسافران و آنهایی است که با فرودگاه در تماس هستند.

فرودگاه لندن سیتی، پنجمین فرودگاه پرتردد پایتخت انگلیس است که سال گذشته بیش از پنج میلیون مسافر را جابه جا کرد. این فرودگاه در شرق لندن و به فاصله کمی از مراکز و مؤسسات بین المللی اقتصادی قرار گرفته است.

این تصمیم در پی آن گرفته شد که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با اعلام وضع اضطراری از مردم این کشور خواست؛ برای مقابله با کرونا از خانه بیرون نروند.

وی افزود که افراد، تنها در شرایط اضطراری قادر به خروج از خانه هستند و باید فاصله ایمنی 2 متری را حفظ نمایند.

دولت درباره تعطیلی فرودگاه ها دستورالعملی را صادر ننموده اما وزیر امور خارجه انگلیس از تمام اتباع این کشور که به خارج سفر نموده اند خواست تا بلافاصله به کشور بازگردند.

دومینیک راب با بیان اینکه بیشتر خطوط هواپیمایی در سراسر دنیا پروازهای خود را به حال تعلیق در آورده و فرودگاه ها بدون اطلاع قبلی در حال بسته شدن هستند، توضیح داد: اگر خارج از کشورید، زمان برای بازگشت به کشور اکنون است اگر هنوز قادر به این کار هستید.

او هفته پیش نیز با اشاره به گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا و غیرقابل پیش بینی بودن وضع سفرهای خارجی، به شهروندان این کشور توصیه کرد تا 30 روز آینده از انجام تمام سفرهای غیرضروری از کشور اجتناب نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پروازهای فرودگاه لندن سیتی بر اثر کرونا متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروازهای فرودگاه لندن سیتی بر اثر کرونا متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید