فراوری 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند

به گزارش انجمن وردپرس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از فراوری 79 مستند معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی در برنامه همسفر شبکه سراسری مستند اطلاع داد.

فراوری 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند

میراث آریا: روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز 31 مردادماه 1400در آئین تجلیل از دست اندرکاران تهیه این مجموعه های تلویزیونی گفت: از بهمن ماه سال 99 تا کنون جمعا 79 قسمت برای معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی استان مرکزی به وسیله این شبکه سراسری قرارداد بسته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اضافه کرد: این برنامه ها شامل 24 قسمت معرفی شهرستان اراک، 12 قسمت شهرستان ساوه، 12 قسمت شهرستان کمیجان، 18 قسمت شهرستان تفرش، 6 قسمت آشتیان و7 قسمت شازند، مهاجران و آستانه بوده است.

او از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری و بعلاوه صنایع دستی منحصر به فرد و تنوع قومیت ها و پیشینه تاریخی و باستانی استان مرکزی به اسم سوژه های بکری برای برنامه سازان و مستندسازان رسانه ملی یاد کرد و گفت: در تلاشیم قرارداد معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی سایر شهرستانهای استان تمدید و تمامی شهرستان های استان به وسیله این شبکه پر بیننده به زودی معرفی گردد.

مرزبان در این نشست با ابراز تشکر از عوامل و همکاران این برنامه تلویزیونی گفت: به علت اهمیت صنعت گردشگری در بحث فراوری احتیاج به اقدامات جدی تری در این زمینه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در این مراسم از محسن صالحی، بابک صوفیانی، علیرضا عسگری، ابوالفضل عباسی بانی و مژگان خالقی که همکاری بسیاری برای تهیه این برنامه داشتند با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "فراوری 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 79 برنامه معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی از شبکه مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید