تماس تلفنی سلطانی فر با ملی پوش المپیکی کاراته

به گزارش انجمن وردپرس، وزیر ورزش و جوانان در تماس با ملی پوش المپیکی کاراته گفت که هیچ گونه نگرانی بابت پشتیبانی و تدارکات خود نداشته باشد.

تماس تلفنی سلطانی فر با ملی پوش المپیکی کاراته

به گزارش انجمن وردپرس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در گفت وگوی تلفنی با بهمن عسگری نخستین ورزشکار ایرانی در رشته کاراته که پیروز به کسب سهمیه المپیک شد، گفت: این سهمیه برای ورزش ایران بسیار با ارزش است و من یقین دارم با تلاش و عزم اراده ای که از شما سراغ دارم، بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به فدراسیون کاراته گفت: به هیچ عنوان قهرمان المپیکی نباید دغدغه ای غیر از و کسب آمادگی بیشتر برای کسب مدال طلای المپیک داشته باشد.

وی مطرح نمود: در المپیک آینده امید من به کاراته و قهرمانان آن زیاد است و یقین دارم هم مردان و هم زنان کاراته کای ایران کاروان ایران را سربلند می کنند.

سلطانی فر اضافه نمود: قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام و پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند.

در این تماس تلفنی عسگری با تشکر از وزیر ورزش و جوانان گفت: از توجه شما به قهرمانان ممنونم و خوشحالم فردی در راس ورزش کشور است که به مسائل ورزش و قهرمانان توجه زیادی دارد.

سهمیه دار المپیکی ایران در رشته کاراته گفت : تمامی سعی و تلاش من و همه اعضای تیم دریافت سهمیه و کسب مدال خوش رنگ المپیک توکیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماس تلفنی سلطانی فر با ملی پوش المپیکی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی سلطانی فر با ملی پوش المپیکی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید