آنالیز خرید 16 میلیارد دلاری مایکروسافت در اروپا

به گزارش انجمن وردپرس به نقل از رویترز، شرکت Nuance Communications در زمینه ارائه خدمات نسخه برداری از متون مختلف فعالیت می نماید و رگولاتوری ضد انحصار اتحادیه اروپا از مشتریان این شرکت و نیز رقبای آن در خصوص دغدغه هایشان در صورت نهایی شدن این خرید پرسش هایی را مطرح نموده است.

آنالیز خرید 16 میلیارد دلاری مایکروسافت در اروپا

مایکروسافت این خرید را در آوریل نهایی نموده بود و انتشار این خبر با واکنش منفی بسیاری از فعالان بازار فناوری روبرو شده بود.

پس از آنالیز موضوع، وزارت دادگستری ایالات متحده در ماه ژوئن و کمیسیون رقابت استرالیا در ماه اکتبر اعلام کردند که با این خرید مخالفت نخواهند کرد. این شرکت ها ماه گذشته خواهان تأیید خرید مذکور از سوی دفتر رقابت کمیسیون اروپا شدند و این دفتر تا 21 دسامبر فرصت دارد تا این معامله را تأیید کند یا تحقیقات گسترده تری را شروع کند.

این دو شرکت انتظار داشتند که این معامله را تا خاتمه امسال میلادی نهایی نمایند، اما ماه گذشته اعلام کردند که ممکن است جدول زمانی تغییر نموده و این کار به اوایل سال آینده موکول گردد. فناوری رونویسی شرکت Nuance Communications در بین پزشکان و مراکز تماسی که می خواهند فرایند یادداشت برداری را اتوماتیک نمایند، محبوب است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز خرید 16 میلیارد دلاری مایکروسافت در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز خرید 16 میلیارد دلاری مایکروسافت در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید