امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!

به گزارش انجمن وردپرس، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان با نتیجه سه بر صفر تیم خاتم اردکان را از پیش رو برداشت.

امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!

مرتضی عهدی سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان گفت: با توجه به بازی همزمان مان با تیم گنبد به پیروزی احتیاج داشتیم اما ظاهراً تیم گنبد حریف را شکست داده و به پلی آف صعود نموده دیگر شانسی برای صعود به پلی آف نداریم.

وی در ادامه تاکید نمود: در ابتدای سال جلسه ای برگزار گردید و تصمیم بر این گرفته شد که هشت تیم بالای جدول پس از انتها مرحله گروهی به پلی آف صعود نمایند اما صحبت من این است که مرحله پلی آف شانس و فرصت دوباره ای را به تیم ها بدهد بعضی از تیم ها در مرحله گروهی دچار مشکلاتی شدند و با کرونا درگیر بودند. پیکان یکی از تیم های درگیر با کرونا بود که در ابتدای فصل بسیاری از بازیکنان خود از جمله پاسورهایش به کرونا مبتلا شدند و نتوانستیم شرایط خوبی را به دست آوریم.

عهدی ادامه داد: اگر شرایط به گونه ای بود که هر 14 تیم حاضر در مسابقات شانس حضور در پلی آف را داشتند شرایط بهتری رقم می خورد، امیدوارم سال آینده این اتفاق رخ دهد و هر 14 تیم به پلی آف صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید