احتمال بازسازی Dead Space 2 و 3 از سوی الکترونیک آرتز قوت گرفت

به گزارش انجمن وردپرس، الکترونیک آرتز از عملکرد بازسازی شماره 1 مجموعه فضای مرده (Dead Space) راضی بوده است. به همین علت این شرکت در پی افزایش عایدی و ساخت بازسازی دوم از این مجموعه است. به همین علت الکترونیک آرتز در حال رأی گیری از هواداران برای ساخت بازسازی یکی از دو بازی بعدی این مجموعه است.

احتمال بازسازی Dead Space 2 و 3 از سوی الکترونیک آرتز قوت گرفت

طبق چیزی که یکی از سازندگان بازی گفته، این افراد یک پیغام تازه از الکترونیک آرتز دریافت نموده اند. در این پیغام ذکر شده که این افراد تا چه حد تمایل به ساخت یک بازسازی از عنوان فضای مرده 2 هستند. اینطور که به نظر می رسد همین سؤال در خصوص بازی فضای مرده 3 هم پرسیده شده است.

بازسازی فضای مرده 1 عملکرد بسیار خوبی داشت. این بازی از لحاظ فروش بسیار خوب بود و منتقدان نیز به شدت از آن راضی بودند. هواداران نیز به طور کامل از این بازسازی راضی بوده که نشان می دهد بازسازی عناوین قدیمی پتانسیل بسیار زیادی دارد. هنوز الکترونیک آرتز به طور رسمی اعلام ننموده که یک بازی دیگر از این مجموعه را بازسازی خواهد نمود یا نه. با این حال اخبار اخیر نشان می دهد که این شرکت به فکر ادامه ساخت بازسازی ها هست.

شرکت سازنده بازسازی فضای مرده 1، شرکت موتیو (Motive)، بیان کرد که روی یک بازی تازه به نام مرد آهنی (Iron Man) کار خواهد نمود. این بازی با یاری مارول ساخته شده و از قهرمان همین شرکت نیز استفاده خواهد نمود. موفقیت فضای مرده 1 باعث شد تا شرکت موتیو پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد. این بازی تجربیات زیادی در اختیار سازندگان قرار داد و باعث شد تا در عناوین بعدی خود نیز از آن استفاده نمایند.

بازی فضای مرده 1 برای اولین بار در سال 2007 برای کنسول های نسل 7 عرضه شد. این بازی در همان زمان عرضه توانست هواداران زیادی بدست بیاورد و موفقیت بسیار خوبی کسب کرد. موتیو نیز به برترین نحو این بازی را بازسازی نموده و به نسل 9 آورده است. در کنار اصالت، این بازی نوآوری های بسیار زیادی داشته که باعث شده یکی از برترین بازسازی های چند سال اخیر باشد.

الکترونیک آرتز از این موفقیت به طور کامل استقبال کرد. به همین علت این شرکت در پی بازسازی شماره های بعدی این مجموعه نیز هست. البته با توجه به اینکه موتیو در حال کار روی بازی مرد آهنی است، منطقی است که به سراغ یک پروژه دیگر نرود. با این حال این ماجرا به زودی از یک ایده خارج شده و موتیو یک بازسازی با کیفیت دیگر از این مجموعه را نیز به زودی عرضه خواهد نمود.

منبع: VideoGamesChronicle.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,100,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "احتمال بازسازی Dead Space 2 و 3 از سوی الکترونیک آرتز قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازسازی Dead Space 2 و 3 از سوی الکترونیک آرتز قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید