چگونه فهرست آگهی های بهتری در خبرنگاران داشته باشیم؟

به گزارش انجمن وردپرس، هر کاری راه و رسم خودش را دارد. حتی چیزهای کوچک و به ظاهر پیش پا افتاده که در زندگی روزمره ما جریان دارد. آن ها که از پلتفرم های خریدوفروش استفاده می نمایند باید نکات مهمی را درباره آگهی ها بدانند. این آگاهی، یاری می نماید تا کیفیت آگهی در این سایت ها بالا رود و خریدار و فروشنده با کمترین تماس و بدون هرگونه گمراهی از این سایت ها استفاده نمایند. ضمن اینکه با چند کار ساده می توان به دیگر خریداران هم یاری کرد.

چگونه فهرست آگهی های بهتری در خبرنگاران داشته باشیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از این سایت ها استفاده می کنید، بد نیست چند نکته مهم را بدانید. این اطلاعات به شما و دیگر کاربران یاری زیادی خواهد نمود تا به یک خرید یا فروش امن و سریع دسترسی داشته باشید. نکاتی که خیلی پیچیده نیست و تنها به کمی دقت احتیاج دارد.

در نخستین و شاید مهم ترین قدم واجب است تا شما به عنوان یک کاربر متعهد آگهی های مشکوک را گزارش کنید. این کار باعث می گردد تا راه افراد سودجو برای کلاهبرداری های احتمالی بسته گردد. اگر اهل استفاده زیاد از این پلتفرم ها باشید حتما به مواردی که گفته می گردد، برخورد خواهید کرد.

آگهی های تکراری را ریپورت کنید

آگهی های مشکوک به چند دسته مهم تقسیم می گردد؛ اول آگهی های تکراری و اسپم هستند. این آگهی ها محتوای ظاهری و باطنی تکراری دارند اما شما با جستجوهای مختلف به این آگهی ها می رسید.

اسپمرها برای بیشتر دیده شدن به روش های مختلف آگهی های تکراری می گذارند و خریدار را در فرآیند یافتن کالا/خدمت خود به دردسر می اندازند. در این مواقع شما باید حتما آگهی های اینچنینی را گزارش کنید تا جلوی سوءاستفاده های احتمالی گرفته گردد.

حذف آگهی های ناموجود

یکی دیگر از کارهای که می توان در این مسیر انجام داد، ریپورت کردن آگهی های ناموجود است. آگهی هایی که فروش رفته و یا به طورکلی کالای مورد نظر موجود نیست در این دسته قرار می گیرد. حتما شما هم در جستجوهای خود به موارد اینچنینی برخورد کردید. این آگهی ها وقت کاربران را می گیرد. چرا که در جستجوها نشان داده می گردد اما کالایی در نهایت وجود ندارد تا معامله گردد.

این ممکن است به علت آن اتفاق بیافتد که کالا فروش رفته و آگهی گذار، دیگر با فروش کالای مورد نظر خود احساس ضرورت نمی نماید آگهی خود را از پلتفرم حذف نمایند. اما کاربران دیگر با ریپورت کردن چنین آگهی هایی به خود و دیگران یاری بزرگی می نمایند؛ به این ترتیب، از تماس های بی مورد جلوگیری می گردد و به تبع آن، در زمان و انرژی صرفه جویی خواهد شد.

آگهی های فیک را شناسایی کنید

دسته سوم آگهی هایی که احتیاج به گزارش شدن دارند، آگهی های فیک یا غیرواقعی هستند. این مورد شاید بیشترین همکاری را از سمت کاربران یک پلتفرم بطلبد چرا که این آگهی ها مقدمات کلاهبرداری را فراهم می نماید. اما آگهی های فیک چه نوع هستند؟

آگهی های غیرواقعی اغلب مغایرت اطلاعات دارند و فروشنده با هدف جذب مخاطب و دریافت تماس بیشتر اقدام به ثبت آگهی ای می نماید که در واقعیت وجود ندارد و از اطلاعات و عکس مغایر استفاده می نماید تا صرفا خریدار اقدام به تماس کند و کالای متفاوتی نسبت به آگهی منتشر شده را بفروشد. در این مواقع بلافاصله باید آگهی ریپورت گردد تا صاحبان پلتفرم بتواند از تضییع حقوق کاربران خود جلوگیری کند.

در نهایت…

هر سه این رفتارها به عنوان رفتار مخرب کیفیت آگهی به شمار میرود و در واقع باعث نارضایتی خریدارها در فرآیند جستجوی آگهی و رسیدن به آگهی مطلوب شان می گردد. پلتفرم انجمن وردپرس در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های خریدوفروش آنلاین همیشه از کاربران خود خواسته تا با گزارش دادن مکرر در خصوص آگهی های مخرب به بالا رفتن کیفیت آگهی ها یاری کند.

سرعت آنالیز بالای این پلتفرم و اقدامات فنی مناسب به همین دلیل باعث شده تا فهرست آگهی های مخرب روز به روز در این پلتفرم کمتر گردد. اما نکته مهمی که این بین وجود دارد احتمال تشخیص نادرست کاربران در خصوص آگهی های مخرب است. در این جور مواقع ریپورت کردن ممکن است منجر به حذف یک آگهی درست گردد.

در این مواقع شما به عنوان یک آگهی گذار نباید نگران باشید. انجمن وردپرس تمام آگهی های گزارش شده را آنالیز می نماید و اقدامات لازم برای ویرایش، حذف و یا حتی محدود کردن فعالیت آگهی گذار را انجام می دهد. سرعت انجمن وردپرس در این مواقع بسیار بالاست چرا که هر آگهی مخرب می تواند سد راه برای کاربرانی باشد که به آن اعتماد نموده اند.

منبع: بلاگ دیوار

به "چگونه فهرست آگهی های بهتری در خبرنگاران داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه فهرست آگهی های بهتری در خبرنگاران داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید