اجرای 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال

به گزارش انجمن وردپرس، مدیر کل امور روستایی و شورا های استانداری خوزستان گفت: طی یکسال گذشته 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال اجرا شد.

اجرای 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال

مرتضی باوی می گوید: یکی از افتخارات دولت سیزدهم در حوزه روستایی استان خوزستان اجرای 823 طرح عمرانی و خدماتی زیبا سازی، پسماند و طرحئ های عایدیزا و پایدار با اعتباری بالغ بر3 هزار و 433 میلیارد ریال در یک سال گذشته است که این طرح ها مطابق برنامه زمانبندی شده، در 29 شهرستان استان افتتاح و قابل بهره برداری شدند.

او روستا و عشایر را شاخصه ای از اهمیت توجه به کانون ارزش آفرینی و فراوری جامعه روستایی و عشایری دانست که می توان با برنامه ریزی و ترسیم اهداف توسعه محور در راستای ارائه توانمندی دهیاری ها و روستاییان اقدام نمود تا ظرفیت های روستایی و خدمات رسانی به جامعه روستایی معرفی گردد.

آقای باوی برنامه ریزی در جهت رشد و شکوفایی صنعت گردشگری روستایی را یکی از مهم ترین اولویت های این اداره کل در جهت توسعه مالی روستایی و ایجاد اشتغال، عایدی پایدار و بعلاوه افزایش مهاجرت معکوس از شهر ها به روستا ها بیان کرد.

مدیر کل امور روستایی و شورا های استانداری خوزستان بعلاوه یادآور شد که در حال شناسایی و دعوت از شرکت های دانش بنیان جهت یاری به فراوری محصولات روستایی و فرآوری، بسته بندی و صنایع تبدیلی به عنوان گام مهم در زمینه ایجاد بازار فروش محصولات روستاییان هستیم.

این مقام مسئول در مورد برنامه های این اداره کل برای سال 1401 گفت که قصد داریم در جهت توسعه در محور های مالی، اجتماعی فرهنگی، آموزشی و عمرانی در روستا ها گام برداریم و مهارت آموزی و مهارت افزایی روستاییان جهت ارائه توانمندی ها را راهبردی ویژه قلمداد خواهیم کرد.

انجمن وردپرس خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 823 طرح عمرانی و عایدی زا در خوزستان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید