آتش سوزی گسترده در جزیره فریزر استرالیا

به گزارش انجمن وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- به ساکنان جزیره فرِیزِر استرالیا هشدار داده شده است منطقه را به علت گسترش آتش سوزی، فوراً تخلیه کنند.

آتش سوزی گسترده در جزیره فریزر استرالیا

به گزارش خبرگزاری انجمن وردپرس به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، مأموران آتش نشانی هم اکنون در جزیره فرِیزِر استرالیا -که به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است- سرگرم مهار آتش هستند.

این جزیره در شرق کوئینزلند واقع است. آتش در بیشه زارهای استرالیا در اواسط اکتبر بر اثر روشن کردن غیرقانونی آتش در این محل شروع شد. یکی از مسئولان خدمات اضطراری کوئینزلند می گوید این امیدواری وجود دارد که امروز آتش تا حدی مهار شود، اما فعلا تهدید پابرجاست. وی گفت: ما از مردم خواسته ایم محل را تخلیه کنند، اما برخی تصمیم گرفته اند بمانند و از خانه های خود حفاظت کنند. هم اکنون مأموران واکنش سریع در محل حضور دارند، اما به علت گسترش آتش سوزی، دسترسی به برخی نواحی سخت و پیچیده شده است و از اینرو ما به شکلی فزاینده با عملیات هوایی مشغول پشتیبانی از آن ها هستیم.

آتش در بیشه زار های استرالیا در اواسط اکتبر بر اثر روشن کردن غیرقانونی آتش در این محل شروع شد. یکی از مسئولان خدمات اضطراری کوئینزلند می گوید این امیدواری وجود دارد که امروز آتش تا حدی مهار شود، اما فعلا تهدید پابرجاست.

وی گفت: ما از مردم خواسته ایم محل را تخلیه کنند، اما برخی تصمیم گرفته اند بمانند و از خانه های خود حفاظت کنند. هم اکنون مأموران واکنش سریع در محل حضور دارند، اما به علت گسترش آتش سوزی، دسترسی به برخی نواحی سخت و پیچیده شده است و از اینرو ما به شکلی فزاینده با عملیات هوایی مشغول پشتیبانی از آن ها هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آتش سوزی گسترده در جزیره فریزر استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی گسترده در جزیره فریزر استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید