تئاتر

تداوم ساخت تالار مرکزی سمنان در انتظار اعتبار 1401 است

فلاح گفت: عملیات اجرایی ساخت تالار مرکزی سمنان با پیشرفت 15 درصدی، در انتظار تخصیص و ابلاغ اعتبار مصوب سال 1401 است.

18 مهر 1401

جاهای دیدنی و تفریحات بودروم ترکیه

شهر بودروم (Bodrum) ترکیه از جمله شهرهای مجذوب کننده و تماشایی این کشور به شمار می رود که از لحاظ تاریخی، فرهنگی و تفریحی، جاذبه های زیادی دارد. علاوه بر این، بودروم در خط ساحلی ترکیه واقع شده است و از سواحلی زیبا و مجذوب کننده برخوردار است. در ادامه همراه...

22 مرداد 1401

15 شخصیت انیمیشن های دیزنی که با الهام از سلبریتی ها خلق شده اند

خیال همیشه مبتنی بر حقیقت است. شاید برخی مخالف این دیدگاه باشند، اما این حقیقت دارد که وارثان و تولیدکنندگان خیال در بسیاری موارد برای خلق دنیای خود، شخصیت های ادبی، سینمایی و نمایشی خود از دنیای واقعی و به طور ویژه از اسطوره و قهرمان الهام می گیرند؛...

20 خرداد 1401

معرفی جاذبه های گردشگری سیسیل ایتالیا

قصد دارید برای سفر بعدی یا تعطیلات خود از سیسیل ایتالیا دیدن کنید و دنبال جاذبه های گردشگری سیسیل هستید؟ مقاله درستی را برای مطالعه پیدا کردید! جاهای دیدنی سیسیل را با هم بررسی می کنیم.

18 خرداد 1401

فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018

جشنواره های فصلی در بین مردم دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. فستیوال تابستانه نیز از آن دسته از جشنواره ها است که در بین تفریحات تابستانه مردم جای خود را به خوبی باز کرده است، اما مجذوب کننده ترین فستیوال های تابستانه کدام اند؟

25 فروردین 1401

مرکز تبادل کتاب کجاست؟

مرکز تبادل کتاب کجاست؟ در قسمت ششم از سری مقالات کجاست برای شما از محلی می گوییم که در آن اتفاقات فرهنگی بسیار مثبتی انجام شده و می گیرد. برای آشنایی بیشتر با مرکز تبادل کتاب تهران و راه های دسترسی به آن با این گزارش همراه باشید.

21 بهمن 1400

کت و شلوار کوتاه خوشرنگ متین ستوده

خبرنگاران:متین ستوده عکس زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

14 دی 1400

لاله مرزبان هم بدون روسری شد ! ، حاشیه بازیگر هیس دخترها فریاد نمی زنند

خبرنگاران:لاله مرزبان استوری زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

11 مهر 1400

بیوگرافی کیوان محمود نژاد ، بازیگر سینما و تلویزیون

کیوان محمود نژاد بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 24 خرداد 1357 در تهران می باشد که در فیلم هایی همچون کلانتر و گارد ساحلی بازی کرده است.

12 آذر 1399

هیئت ارزیابی متون بخش صحنه ای جشنواره سردار آسمانی معرفی شدند

تهران (پانا) - مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اعضای هیئت ارزیابی متون بخش صحنه ای دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی را معرفی و منصوب کرد.

24 آبان 1399

سمفونی در روز بی نهایت منتشر شد، الهام از منطق الطیر عطار

به گزارش خبرنگاران، در روز بی نهایت یک سمفونی است که روند پیشروی ملودی و هارمونی در آن بر اساس یک روایت از پیش مشخص شده انجام می پذیرد. به همین منظور ارشک عزیزی از منظومه منطق الطیر اثر عرفانی عطار نیشابوری برای روایت سمفونی خود بهره برده است. در آلبوم...

11 آذر 1398