مصالح ساختمانی

خبر مهم برای اجاره نشین ها ، ایمن سازی قلب مالی ایران در مرحله اجرا ، وام اسکان موقت و نوسازی بافت فرسوده چرا متوقف شد؟

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از راه اندازی سازمان ویژه برای یاری به اجاره نشین هاخبرداد.اوهمچنین درباره توقف وام های نوسازی بافت فرسوده و اسکان موقت، برنامه عملیاتی ایمن سازی بازارتهران،کاهش فاصله شمال جنوب مرکز ایجاد محله های الگو با رویکرد تازه...

27 اردیبهشت 1402

برترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا و حس آرامش در محیطی آرام

در یک مکان دوست داشتنی بین کوه ها و دریا در منطقه کالیفرنیای جنوبی، Santa Barbara یک مقصد برای تعطیلات از اواخر 1800 می باشد. آفتاب گرم و سواحل زیبای آن مهمانان بسیاری از جمله راکفلرها و دی پونتس را مجذوب خود نموده است. کسانی که هتل های مجللی در قرن 20 در این منطقه...

15 دی 1401

درخدمت و خیانت زندگی در برج های بلند

شروع احداث ساختمان های بلندمرتبه با شیوه تازه در شهر تهران به دهه 30 برمی شود. آن گاه که در خیابان جمهوری اسلامی ساختمانی 10 طبقه بنا شد. از آن تاریخ تا به امروز دیدگاه های مخالف و موافق و بینابینی مطرح شده است. در ابتدا دیدگاه موافقان بلندمرتبه سازی بر فضای...

12 دی 1401

هفت طرح توزیع برق دامغان هفته دولت بهره برداری می گردد

مدیر توزیع برق دامغان گفت: هفت طرح عمرانی صنعت توزیع برق این شهرستان با اعتبار 29 میلیارد و 681 میلیون ریال در هفته دولت بهره برداری می گردد.

29 مرداد 1401

معرفی جاذبه های گردشگری سیسیل ایتالیا

قصد دارید برای سفر بعدی یا تعطیلات خود از سیسیل ایتالیا دیدن کنید و دنبال جاذبه های گردشگری سیسیل هستید؟ مقاله درستی را برای مطالعه پیدا کردید! جاهای دیدنی سیسیل را با هم بررسی می کنیم.

18 خرداد 1401

شهر زیرزمینی نوش آباد اصفهان؛ جاذبه شگفت انگیز دوره ساسانی

شهر زیرزمینی نوش آباد یکی از جاهای دیدنی نزدیک کاشان است. این اثر تاریخی، بسیار مجذوب کننده و دیدنی ست. اگر تا حالا درباره این شهر زیرزمینی چیزی نشنیده بودید، با ما باشید.

17 خرداد 1401

4 تهدید علیه امنیت پوستی

تصور اینکه شما با گاز گرفتن یک دراکولای خون آشام در نیمه های شب از خواب بیدار شوید، خیلی ترسناک است. ولی اگر شما در این لحظات مشغول خاراندن پوست خود باشید، نباید چندان فکر دراکولا را از سرتان بیرون کنید چون اگر یک ذره بین به دست بگیرید و به دقت به پوست...

5 مهر 1400

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به کرونا مبتلا شد

خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت فعلا علائم خفیف دارد.

22 فروردین 1400

3 دستاورد فناورانه نفتی رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز از 3 دستاورد نفتی حاصل تلاش محققان پارک فناوری پردیس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل معاونت علمی و فناوری رونمایی شد.

11 فروردین 1400

لیست دفاتر اسناد رسمی اصفهان شماره 202 تا 300

لیست دفاتر اسناد رسمی شهر اصفهان از دفتر شماره 202 تا دفتر شماره 300 به همراه نام سردفتر، آدرس و شماره تلفن مربوطه

30 دی 1399

کدام مشاغل از شنبه امکان فعالیت دارند؟

خبرنگاران : طبق اعلام اتاق اصناف تهران مشاغل گروه 1 و 2 در تهران مجاز به فعالیت هستند.

12 دی 1399

شام آخر دولت های نفتی

دولت های نفتی حاشیه خلیج فارس، دهه ها با اتکا به پترودلار های بی سرانجام و سهل الوصول، حساب های ذخایر ارزی خود را فربه می ساختند. اما همه گیری کووید-19 و تخریب گسترده بازار انرژی، نشان می دهد ورق برگشته و عصر طلایی اسطوره دولت های نفتی رو به زوال است.

2 دی 1399

افزایش فراوری و صادرات فولاد بناب در سال 99

خبرگزاری خبرنگاران- در مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق العاده مجتمع فولاد صنعت بناب که با حضور اکثریت سهامداران برگزار گردید، صورت های اقتصادی منتهی به 29 اسفند 1398 به تصویب رسید.

25 آذر 1399