2300 مربی ورزشی در ایام کرونا شغل خود را از دست دادند، برگرداندن چک های باشگاه داران در ایام کرونا

به گزارش انجمن وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: بیش از 2300 مربی ورزشی در ایام کرونا به طور کامل شغل خود را از دست دادند.

2300 مربی ورزشی در ایام کرونا شغل خود را از دست دادند، برگرداندن چک های باشگاه داران در ایام کرونا

به گزارش خبرگزاری انجمن وردپرس، امیر محسنی در نشست خبری شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران عظیم ترین زنجیره ورزش شهروندی کشور را داراست، گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران 1100 فضای ورزشی را دراختیار دارد.

وی در مورد اینکه بیش از 2300 مربی ورزشی در ایام کرونا به طور کامل شغل خود را از دست دادند، اضافه کرد: اما در این مدت حمایت های زیادی از سوی شهرداری تهران برای این افراد انجام گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به دستور شهردارتهران 15 میلیاردتومان وام بدون بهره با تنفس یک ساله را برای مربیان تخصیص دادیم.

وی درباره یاری به باشگاه داران ورزشی در مرکز اظهارکرد: چک های 43 باشگاه دار که با شهرداری تهران ارتباط تنگاتنگ داشتند را برگرداندیم و حتی یک ریال از این افراد دریافت نشد اما متاسفانه تا این لحظه عددی از سوی دولت دریافت نکرده ایم.

محسنی با اشاره به برگزاری جلساتی به اتحادیه باشگاه داران گفت: بسته های حمایتی ای که شهرداری تهران برای مجموعه های ورزشی خود داشته است به باشگاه داران هم پیشنهاد دادیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر هزینه ماهیانه 30 میلیارد تومان سازمان ورزش شهرداری اظهار داشت: طی چندین ماه گذشته و در ایام کرونا این هزینه به طور تمام و کمال از سوی شهرداری تهران به ما پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "2300 مربی ورزشی در ایام کرونا شغل خود را از دست دادند، برگرداندن چک های باشگاه داران در ایام کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2300 مربی ورزشی در ایام کرونا شغل خود را از دست دادند، برگرداندن چک های باشگاه داران در ایام کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید