گوشی تاشوی گوگل احتمالا از شیشه محافظ سامسونگ بهره می برد

به گزارش انجمن وردپرس، سامسونگ به لطف فناوری شیشه محافظ فوق نازک (UTG) توانسته دوام گوشی های تاشو را به طور قابل توجهی افزایش بدهد. حالا طبق یک گزارش جدید، سامسونگ می خواهد این شیشه محافظ را در اختیار دیگر شرکت ها قرار دهد و در این میان گوگل هم احتمالا برای گوشی تاشوی خود از آن استفاده خواهد نمود.

گوشی تاشوی گوگل احتمالا از شیشه محافظ سامسونگ بهره می برد

در حال حاضر فقط گوشی های تاشوی سامسونگ از شیشه UTG استفاده می نمایند. اگرچه سامسونگ در بازار گوشی های تاشو حرف اول را می زند، اما شرکت های دیگری هم مشغول آماده سازی گوشی های تاشوی خود هستند که به زودی راهی بازار می شوند. با توجه به همین موضوع، سامسونگ میخواهد با فروش این شیشه محافظ کسب درآمد کند.

مدتی قبل اعلام شد که گوگل در حال ساخت یک گوشی تاشو است و حتی احتمالا مانند گلکسی زد فولد 3 از دوربین زیر نمایشگر بهره می برد. همچنین به نظر می رسد گوگل برای این گوشی تاشو از نمایشگر اولد ساخت سامسونگ استفاده خواهد نمود. هنوز درباره ویژگی های این گوشی اطلاعات خاصی منتشر نشده اما اگر قرار است این گوشی سال جاری راهی بازار گردد، احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره آن فاش خواهد شد.

البته همان طور که گفتیم، سامسونگ می خواهد شیشه محافظ UTG را در اختیار شرکت های مختلفی قرار دهد و بنابراین باید ببینیم به غیر از گوگل، کدام شرکت ها این محصول را از سامسونگ خریداری می نمایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشوی گوگل احتمالا از شیشه محافظ سامسونگ بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی گوگل احتمالا از شیشه محافظ سامسونگ بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید