پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 مهرماه 1401

به گزارش انجمن وردپرس، آسمان تهران امروز آفتابی پیش بینی شده است و دما در طول شب از نوزده درجه به مرور و در طول روز به سی و دو درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 مهرماه 1401

به گزارش انجمن وردپرس؛ بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی برای شرایط جوی استان تهران تا پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتا شدید و باتوجه به پایداری جوی تا خاتمه هفته جاری، در منطقه ها پرتردد شهری در برخی ساعات غبار محلی همراه با کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

در ارتفاعات برای روز های پنج شنبه و آدینه (14 و 15 مهرماه) افزایش ابر و در نیمه جنوبی و غرب استان در روز های چهارشنبه و پنج شنبه (13 و 14 مهرماه) گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک در منطقه ها مستعد مورد انتظار است.

از امروز تا روز چهارشنبه افزایش نسبی دما سپس تا روز آدینه کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 33 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (13 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (14 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و برای روز آدینه (15 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 17 درجه و با حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم کیفیت هوای مطلوب

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 91 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است. بعلاوه، طی 24 ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد 84 قرار داشت.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

سازمان هواشناسی با اشاره به شروع بارش باران در نیمه شمالی کشور از روز پنجشنبه اعلام نمود: امروز و فردا جو آرامی بر کشور حاکم است.

بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی امروز و فردا جو آرامی بر کشور حاکم است. پنجشنبه در استان های گیلان، مازندران، شرق اردبیل و روز های آدینه و شنبه هفته آینده در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی می گردد.

دریای خزر نیز روز های پنجشنبه و آدینه مواج است. بعلاوه روز های آدینه و شنبه آینده در شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی شده است.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 مهرماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 مهرماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید