هنگ کنگ برای مهار ویروس کرونا محدودیت های فاصله اجتماعی را تمدید کرد

به گزارش انجمن وردپرس، هنگ کنگ همزمان با مبارزاتش برای مهار شیوع ویروس کرونا امروز (چهارشنبه) اظهار داشت، محدودیت های فاصله اجتماعی از جمله تعطیلی بعضی از رستوران ها و کافی شاپ ها و ممنوعیت تجمع های عمومی بیش از چهار نفرتا 23 آوریل تمدید شد.

هنگ کنگ برای مهار ویروس کرونا محدودیت های فاصله اجتماعی را تمدید کرد

به گزارش انجمن وردپرس، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت هنگ کنگ گفت: افزایش دو برابری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هنگ کنگ طی دو هفته گذشته و رسیدن آمار مبتلایان به 936 تن بدان معناست که این اقدام لازم و لازم است.

این در حالی است که چهار تن از شهروندان هنگ کنگ بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دیگر محدودیت هایی که تمدید شده اند شامل تعطیلی باشگاه ها، سینماها و دیگر مکان های تفریحی است. آرایشگاه ها و مراکز ماساژ نیز به این فهرست اضافه شده اند.

این مرکز تجاری جهانی همچنین برای مدت نامحدودی تعطیلی دو هفته ای فرودگاهش به روی مسافران خارجی را تمدید نموده است؛ تعطیلی که قرار بود روز گذشته سرانجام یابد.

در حالی که مدارس همچنان تعطیل هستند، بسیاری از مردم هنگ کنگ به صورت دورکاری مشغول فعالیت هستند و فروشگاه ها و رستوران ها عمدتا خالی و متروک هستند.

تمدید این محدودیت ها در حالی صورت می گیرد که شهر ووهان چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا شروع شد امروز برای نخستین بار پس از یک قرنطینه 76 روزه به شهروندان خود اجازه داد تا از خانه های خود خارج شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هنگ کنگ برای مهار ویروس کرونا محدودیت های فاصله اجتماعی را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگ کنگ برای مهار ویروس کرونا محدودیت های فاصله اجتماعی را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید