نمایندگان سنا خواهان اعلام فاجعه ملی از سوی ترامپ شدند

به گزارش انجمن وردپرس، بعضی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا از ترامپ خواسته اند تا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شرایط فاجعه ملی اعلام کند.

نمایندگان سنا خواهان اعلام فاجعه ملی از سوی ترامپ شدند

به گزارش گروه بین الملل انجمن وردپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دموکرات های سنا از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواسته اند تا برای واکنش در برابر گسترش ویروس کرونا هرچه سریعتر اعلام فاجعه کند.

بر اساس این گزارش، چنین اقدامی به آژانس مدیریت حالت فوق العاده آمریکا اجازه خواهد داد تا 42 میلیارد دلار منابع اقتصادی مورد احتیاج برای مقابله با کرونا را اختصاص داده و به دولت های فدرال برای جلوگیری از گسترش این ویروس یاری کند.

دموکرات ها روز چهارشنبه با ارسال نامه ای برای ترامپ نوشتند: این مهم است که دولت شما از یک رویکرد کامل برای مقابله با کرونا استفاده کند. این رویکرد شامل همکاری نزدیک با مقام های محلی و ایالتی و تامین منابع لازم برای آنها است. ما قاطعانه از آژانس مدیریت حالت فوق العاده آمریکا می خواهیم تا برای اتخاذ تدابیر حفاظتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نجات جان مردم و حفاظت از سلامت و ایمنی عمومی آماده باشد.

این نامه از سوی چارلز شومر رئیس اقلیت سنا و 35 سناتور دموکرات دیگر امضا شده است.

سازمان بهداشت دنیای برای نخستین بار اعلام نموده است که ویروس کرونا یک بیماری همه گیر بوده و بسیاری از کشورهای دنیا را درگیر نموده است.

عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا با نقدها زیادی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نمایندگان سنا خواهان اعلام فاجعه ملی از سوی ترامپ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان سنا خواهان اعلام فاجعه ملی از سوی ترامپ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید