معرفی نسل نو هایما S5 با گیربکس AT6

به گزارش انجمن وردپرس، نسل تازه هایما S5 با نام هایما S5 پلاس فقط از نظر گیربکس با مدل فعلی تفاوت خواهد داشت و از نظر ظاهری و کابین هیچ تغییری نخواهد کرد. باتوجه به عرضه هایما S5 با موتور توربوشارژ 1.5 لیتر، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفته است تـا در نسـخه تازهی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی های روز، گامی در جهت پاسخ گویی به خواست مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته گردد و بهبودهایی در این خودرو ایجاد کند.

معرفی نسل نو هایما S5 با گیربکس AT6

در نسل نو هایما S5 باتوجه به سازگاری بهتر گیربکس های AT با شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور، گیربکسCVT به گیربکس AT6 (اتوماتیک 6 سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش جایگاه ها و رودری ها بـه اجرا درآورده است. به طورکلی هایما S5 در هر 2 نسخه دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است که توان خروجی 161 اسب بخار و 223 نیوتن متر گشتاور دارد.

ازجمله امکانات رفاهی نسل نو هایما S5 می توان به مواردی همانند سانروف، کروز کنترل، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، صفحه نمایش لمسی به همراه نویگیشن، دوربین 360 درجه، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، جایگاه های برقی ردیف اول، سنسورهای هشدار دهنده موانع در خودرو و … اشاره نمود.

بعلاوه در بخش ایمنی نیز هایما S5 پیروز ظاهر شده است و با دریافت 5 ستاره ایمنی از مرکز تست تصادفات و سوانح جاده ای در چین، یک خودروی ایمن در این رنج محسوب می گردد.

آگهی های خرید و فروش هایما S5

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ انجمن وردپرس مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "معرفی نسل نو هایما S5 با گیربکس AT6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نسل نو هایما S5 با گیربکس AT6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید