لباس مناسب سفر با هواپیما

به گزارش انجمن وردپرس، سلام نو: به تن داشتن لباس مناسب در حین پرواز با هواپیما در آرامش و آسودگی تأثیرگذار است و نسبت مستقیم با کیفیت سفر دارد از این رو توصیه می گردد در انتخاب پوشش در طول سفر با هواپیما، الویت اول و آخر لباس راحت و مناسب پرواز باشد چرا که راستا رسیدن به مقصد بخشی از سفر محسوب می گردد و تجربه آسایش در این مدت چه ساعات کم باشد چه زیاد مشخص کننده احساس خوب در ادامه سفر است. با این اوصاف برترین کار انتخاب درست لباس در زمان مسافرت با هواپیما است و این موضوع سبب می گردد تا خود و همسفران راحتی بیشتری بچشیم.

لباس مناسب سفر با هواپیما

لباس درخور مسافرت با هواپیما

انتخاب یک پوشش راحت بسیار مهم و اساسی است چرا که در سفر با هواپیما مسافر مدت زمان نسبتا زیادی بدون حرکت، در یک فضای کوچک و محدود به حالت نشسته قرار گرفته است در این صورت اگر لباسی که به تن دارد لباسی تنگ و جذب باشد بدون شک بعد از مدت کمی احساس کلافگی و ناراحتی می نماید. گفتنی است که امکان رفتن به سرویس بهداشتی و جابه جایی وسایل در حین پرواز وجود دارد در نتیجه رختی که برای این مدت مشخص می گردد فارغ از راحتی بهتر است خیلی گشاد یا بلند نباشد تا آزادی عمل را تحت تأثیر قرار دهد.

لباس مناسب سفر با هواپیما دارای جنس نخی و بافت سبک هستند تا جریان هوا به راحتی از آن عبور کند، اگر مقصد پیش رو آب وهوای گرم دارد بهتر است بیش از یک لایه لباس نخی به تن داشته چرا که ممکن دمای داخل هواپیما کمتر از دمای مقصد باشد و در غیر این صورت می توان از لایه های لباس کم کرد، در صورتیکه آب وهوای مقصد سرد باشد برترین کار به همراه داشتن سوییشرت یا ژاکت نازک داخل هواپیما است زیرا با توجه به دمای درون هواپیما، ممکن است پوشیدن لباس گرم و ضخیم سبب مکدر شدن خاطر گردد.

در هواپیما چه لباسی بپوشیم و چه نپوشیم

پوشیدن لباس های راحت و آزاد با جنس نخ پنبه و بافت سبک پیشنهاد حتمی است، هر رختی با این ویژگی ها در طول سفر با هواپیما آسایش را برای مسافر به همراه دارد چرا که در حین سفر ممکن است جابه جایی کمی وجود داشته باشد و بیشتر زمان سفر به نشستن، مطالعه، تماشای آسمان و خواب می گذرد در نتیجه به تن داشتن لباسی راحت، احساس خوشایندی را برای یک یک این کارها ایجاد می نماید. پیشنهاد دیگر پوشیدن لباس جیب دار است، این مدل لباس ها به طرز شگفت انگیزی در سفر با هواپیما به کار می آیند.

توجه گردد لباس راحت لزوما لباس خواب و پیژامه نیست چرا که چنین لباس هایی مناسب محیط عمومی نیستند. مورد دیگر لباس کم دکمه و زیپ است، هر چه لباسی که در پرواز به تن دارید دکمه و زیپ کمتر داشته باشد، زمان نشست و برخواست راحتی بیشتری تجربه می گردد و این دو جزء در بدن فرو نمی روند. در نهایت توصیه می گردد جوراب به پا کرد تا از سرمای کمتری در پاها احساس گردد و خستگی ناشی از نشستن طولانی در طول پرواز از این طریق از پاها گرفته گردد.

در ادامه به این می پردازیم که چه لباسی، لباس مناسب سفر با هواپیما نیست و بهتر است در پرواز چه نپوشیم؟ در ابتدا توصیه می گردد لباس های گران قیمت در هواپیما پوشیده نگردد به این علت که در حین پرواز در یک فضای کوچک چیزی میل می گردد و احتمال ریختن خوراکی بر روی آن وجود دارد و از طرفی هنگام جابه جایی ممکن لباس به چیزی گیر کند و خراب گردد برای همین بهتر است لباس های گران در مقصد پوشیده گردد. پیشنهاد می گردد از پوشیدن لباس های زبر و خشن و همین طور تنگ و جذب خودداری گردد زیرا پوشش با این ویژگی ها امکان ایجاد حساسیت و تشویش را فراهم می نماید.

در نهایت برای سفر با هواپیما بهتر است از کمربند استفاده نگردد و این کار دو حسن دارد؛ زمان بازرسی و عبور از گیت ها نیازی به درآوردن و بستن مجدد کمربند مرتفع می گردد و در طول پرواز استفاده از کمربند صندلی ایجاد ناراحتی نمی نماید.

منبع: دیجیاتور

به "لباس مناسب سفر با هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس مناسب سفر با هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید