قهرمان ارمنستانی وزنه برداری: ایران با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می نماید، وزنه برداری ایران صاحب سبک است

به گزارش انجمن وردپرس، رکورددار و قهرمان ارمنستانی وزنه برداری گفت: ایران کشور بسیار قدرتمندی است و با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می نماید.

قهرمان ارمنستانی وزنه برداری: ایران با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می نماید، وزنه برداری ایران صاحب سبک است

به گزارش انجمن وردپرس و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، سیمون مارتیروسیان در خصوص حضور در پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام بین المللی فجر گفت: این رقابت ها یکی از مراحل گزینشی المپیک است و غیر از اینجا یک مسابقه دیگر خواهم داشت. بدین ترتیب، شش مسابقه برای کسب امتیاز و ورودی بازی های المپیک 2020 توکیو برایم تکمیل می گردد. هدف بعدی هم دریافت جایزه دلاری این پیکارها بود.

قهرمان سال 2019 جهان که برای اولین بار است به ایران آمده، اعلام کرد: در این چند روز شاهد مهمان نوازی هموطنان شما بودم. ایرانی ها مردمان بسیار خوبی هستند. ایران کشور بسیار قدرتمندی است و با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می نماید. قبل از این و همواره در خصوص ایران نظرم مثبت بوده و با ارمنستان، دو کشور دوست و بردار در تمام زمینه ها بوده اند.

مارتیروسیان در خصوص وزنه برداری ایران گفت: ایرانی ها از سال های دور در جهان صاحب سبک بودند و همواره ورزشکاران خوبی را در مسابقات داشتند.

او در خصوص الگوی ورزشی هم گفت: یوری وارتانیان الگوی من در وزنه برداری است. وی در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 میلادی قهرمان اروپا، جهان و بازی های المپیک شد.

رکورددار دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری جهان در خصوص هدفش توضیح داد: بی شک هدفم کسب مدال طلای بازی های المپیک است. تمام وقت و برنامه ام رو برای این گذاشتم تا به هدفم برسم.

قهرمان وزنه برداری جهان در انتها گفت: مسابقات فجرکاپ بسیار خوب برنامه ریزی شده و برای من افتخار بزرگی است که به ایران آمدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قهرمان ارمنستانی وزنه برداری: ایران با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می نماید، وزنه برداری ایران صاحب سبک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان ارمنستانی وزنه برداری: ایران با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می نماید، وزنه برداری ایران صاحب سبک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید