فیس بوک پست های جعلی درباره کرونا را حذف می نماید

به گزارش انجمن وردپرس به به نقل از آسوشیتدپرس، فیس بوک اعلام نموده مشغول مقابله اخبار جعلی و محتوای مضر درباره ویروس کرونا است. این در حالی است که اخبار جعلی مختلفی درباره این بیماری مسری در فضای آنلاین منتشر می گردد.

فیس بوک پست های جعلی درباره کرونا را حذف می نماید

کانگ شینگ جین مدیر بخش سلامت فیس بوک خاطرنشان کرد این شبکه اجتماعی پست های حاوی ادعاهای جعلی و تئوری های توطئه درباره ویروس کرونا را که مقامات بهداشتی به آنها اشاره نموده اند حذف می نماید.

فیس بوک روی پست هایی تمرکز می نماید که افراد را از دریافت درمان های پزشکی منع می نماید یا ادعاهای جعلی و خطرناک درباره درمان این بیماری ارائه می نماید.

همچنین این شرکت فناوری با یاری نیروهای پیمانکاری کنترل صحت مطالب خود از گسترش و انتشار پست های جعلی جلوگیری می نماید. کاربرانی که برای دستیابی به اطلاعات درباره ویروس در فیس بوک جستجو می نمایند، یا افرادی که روی هشتگ های مرتبط در اینستاگرام جستجو می نمایند اطلاعاتی تاییدشده درباره ویروس را دریافت می نمایند.

علاوه بر آن اطلاعات درباره شیوع ویروس کرونا در بالای صفحه کاربران فیس بوک و براساس راهنمای سازمان جهانی بهداشت ظاهر می گردد.

این در حالی است که روز گذشته گوگل نیز خاطرنشان کرد با یاری ابزار SOS Alertخود اطلاعات معتبر و قابل استناد را در صدرجستجوهای افراد برای ویروس کرونا نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فیس بوک پست های جعلی درباره کرونا را حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک پست های جعلی درباره کرونا را حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید