خبرنگاران معاون وزیر بهداشت: بزرگترین آسیب کرونا از دست دادن سرمایه انسانی است

به گزارش انجمن وردپرس، همدان - خبرنگاران - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دست دادن سرمایه انسانی بزرگترین آسیب و بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور است.

خبرنگاران معاون وزیر بهداشت: بزرگترین آسیب کرونا از دست دادن سرمایه انسانی است

قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: باید از شرایط پیش آمده برای اصلاح ساختار ارائه خدمات بهره ببریم.

وی افزود: باید با اصلاح ساختار موجود برای روزهای غیر کرونایی فرایند ایمن و روان تری از خدمت پیش بینی و برای تحقق این امر باید از پبشنهادها و تجارب ارزشمند حوزه های مختلف به ویژه درمان استفاده کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هدف از حضور در همدان را قدردانی از کادر بهداشت و سلامت مطرح نمود و افزود: تلاش شبانه روزی مسوولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان در مدیریت بحران کرونا قابل تحسین و بسیار ارزشمند است.

جان بابایی انتقال تجارب را از دیگر اهداف این حضور و جلسه بیان کرد و گفت: تجربه میدانی بسیار ارزشمند است و انتقال این تجارب موجب بررسی نقاط ضعف و قوت می شود و در مدیریت این شرایط بیشتر به ما کمک می کند.

وی ادامه داد: آموزش باید در رأس برنامه های معاونت های دانشگاه علوم پزشکی برای مدیریت بحران کرونا باشد.

جان بابایی افزود: وصعیت کنونی فرصت مناسبی برای ارزیابی تولیدات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی است زیرا تمام مجموعه بهداشت و درمان مصرف کننده تولیدات معاونت آموزشی هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون وزیر بهداشت: بزرگترین آسیب کرونا از دست دادن سرمایه انسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر بهداشت: بزرگترین آسیب کرونا از دست دادن سرمایه انسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید