خبرنگاران اشتغال 168 نفر در حوزه میراث فرهنگی خلخال به ثبت رسید

به گزارش انجمن وردپرس، اردبیل - خبرنگاران - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال گفت: در سال گذشته اشتغال 168 نفر در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان به ثبت رسید.

خبرنگاران اشتغال 168 نفر در حوزه میراث فرهنگی خلخال به ثبت رسید

عادل خلیلی روز چهارشنبه اظهارداشت: تعداد 168 نفر در سال گذشته در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان وارد چرخه اشتغال شدند.

او از ثبت این تعداد اشتغال در سامانه اشتغال استان خبر داد و گفت: امسال نیز توسعه اشتغال در این حوزه برنامه ریزی شده که در ایام پساکرونا با جدیت پیگیری می شود تا شاهد رونق اشتغال در این بخش باشیم.

وی اجرای دیوار حائل روستای گردشگری کزج را از برنامه های امسال دانست و افزود: اجرای دیوار در منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله نیز در حال انجام است.

او ایجاد رونق در پروژه بام خلخال را ذکر کرد و گفت: راه دسترسی بام خلخال برق رسانی شده و عملیات زیرسازی در این راه نیز انجام شده و با تکمیل آسفالت و جدول گذاری شاهد بهره برداری از این راستا در سال 99 خواهیم بود.

خلیلی با بیان اینکه گازرسانی به منطقه نمونه گردشگری بام خلخال و ازناو خلخال انجام شده است، اظهارکرد: در حوزه گردشگری برنامه های مختلفی در شهرستان هدف گذاری شده که در ایام بعد از کرونا شاهد اقدامات مناسب در این حوزه خواهیم بود.

او از برگزاری دوره آموزش بوم گردی در شهرستان در سال جدید خبر داد و گفت: در حوزه صنایع دستی نیز در راستای حمایت از فعالان در این حوزه صنعتگران صنایع دستی شهرستان در سال گذشته به بیمه روستایی معرفی شده اند که امسال نیز این اقدامات تداوم می یابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اشتغال 168 نفر در حوزه میراث فرهنگی خلخال به ثبت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشتغال 168 نفر در حوزه میراث فرهنگی خلخال به ثبت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید