خبرنگاران آثار روی دست کیم جونگ اون حاکی از انجام عمل جراحی است

به گزارش انجمن وردپرس، تهران - خبرنگاران - بعد از آنکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعد از 20 روز غیبت از انظار عمومی دیروز در ملاء عام ظاهر شد، ردی مرموز بر روی دست او مشاهده شد که حدس ها برای انجام یک عمل جراحی را قوت بخشید.

خبرنگاران آثار روی دست کیم جونگ اون حاکی از انجام عمل جراحی است

به گزارش خبرگزاری لنتا روسیه، یک متخصص پزشکی از آمریکا معتقد است که رد یک سوزن جراحی بر روی دست کیم جونگ اون می تواند حاکی از انجام یک عمل جراحی به روش رینو پلاستی بر روی قلب او باشد و به احتمال قوی این عمل بر روی شریان راست او انجام گرفته باشد .

پیش از این تصور می شد که غیبت طولانی کیم جونگ اون ممکن است به دلیل تمایل وی برای جلب توجه جامعه جهانی به کره شمالی باشد.

اما دیروز 2 ماه مه (13 اردیبهشت) فیلم هایی از حضور او در یک مراسم افتتاحیه کارخانه کود، جایی که کیم جونگ اون به طور افتخاری روبان را می برد، در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

گزارشات حاکی است که چند مقام ارشد دیگر کره شمالی از جمله کیم یو جونگ، خواهر رهبر این کشور نیز طبق گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی در این مراسم وی را همراهی کردند.

در بخشی از این تصاویر هنگامی که رهبر کره شمالی مشغول راندن یک خودروی مخصوص زمین گلف است علامت هایی روی مچ دست وی مشاهده شد و این خودروی مخصوص زمین گلف نیز بسیار شبیه به ماشینی است که او در سال 2014 زمانی که بعد از مدت ها دوری از انظار عمومی با یک چوب دستی مجدداً ظاهر شد، از آن استفاده کرد.

برخلاف شایعات در مورد این بیماری های مختلف و یا شایعه مرگش، رهبر کره شمالی در عکس سالم به نظر می رسید.

در تاریخ 15 آوریل، کیم جونگ اون جشن تولد پدر بزرگ خود کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی، را از دست داد.

آن غیبت وی نیز به برخی شایعات جدی درباره مرگ یا بیماری احتمالی او دامن زد. چنین تصور می شد که رهبر کره شمالی نمی تواند به تنهایی بایستد، به طور عادی قدم بردارد یا در حالت آلفا-کما قرار گرفته باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آثار روی دست کیم جونگ اون حاکی از انجام عمل جراحی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آثار روی دست کیم جونگ اون حاکی از انجام عمل جراحی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید