تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش انجمن وردپرس، معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان تشدید می گردد.

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

مراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین زاده روز سه شنبه 24 فروردین ماه 1400 در نشست سامان دهی تورهای گردشگری استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز مرکز استان برگزاری هرگونه تور گردشگری در مناطق گردشگری ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

او اعلام کرد: باهدف کاهش برگزاری تورهای غیرمجاز لیست دفاتر خدمات مسافرتی استان به سازمان حمل ونقل و پلیس راه استان ارسال و اطلاعات لازم به این ارگان ها نیز اعلام شده است.

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی ننمایند و چنانچه اطلاعاتی از نحوه برگزاری این تورها و محل تجمع آن ها در اختیار دارند، مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

آزاده رنجبر مسئول کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خواهان همکاری همه دستگاهای اجرایی برای سامان دهی تورهای گردشگری استان شد و گفت: با تعامل دستگاهای نظارتی می توان از برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری در استان جلوگیری کرد.

او اضافه کرد: عده ای به بهانه تور گردشگری آفرودسواری اقدام به اجرای بعضی تورهای گردشگری غیرمجاز در استان می نمایند که باید طبق قانون با آن ها برخورد گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید