بهره برداری از 60 طرح تربیت بدنی در مدارس آذربایجان غربی

به گزارش انجمن وردپرس، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مهر ماه امسال 60 طرح در حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از 60 طرح تربیت بدنی در مدارس آذربایجان غربی

نادر اسدی گفت: مهر ماه امسال 60 طرح در حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان شامل طرح های کلاس درس تربیت بدنی، مدرسه پویا و 30 واحد زمین چمن مصنوعی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تمامی دستورالعمل های وزارتی مرتبط با حوزه تربیت بدنی و سلامت به مدارس استان ابلاغ شده است، اضافه نمود: تیم های نظارتی و بازرسی اداره کل و منطقه ها بر فرآیند اجرای این دستورالعمل ها نظارت کامل دارند.

وی اضافه نمود: در قالب پروژه مهر امسال، کلاس های توامندسازی معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت اجرا شده است.

اسدی ادامه داد: نیاز سالن های ورزشی مدارس استان به تعمیر و تجهیز احصا شده و در قالب موافقت نامه بودجه ای به معاونت پژوهش و توسعه منابع ارسال شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در قالب پروژه مهر امسال، طرح مدرسه پویا برابر تفاهم نامه وزارتی اجرا و طرح کلاس درس تربیت بدنی تامین اعتبار و تجهیز شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: منطقه ها آموزشی استان مکلف به فعالیت 602 کانون ورزشی در طول سالتحصیلی بر اساس برش منطقه ها شده اند.

انجمن وردپرس آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از 60 طرح تربیت بدنی در مدارس آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 60 طرح تربیت بدنی در مدارس آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید