برگزاری بازی های خانگی نساجی در مشهد

به گزارش انجمن وردپرس، باشگاه نساجی مازندران استادیوم امام رضا (ع) مشهد را برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب نموده است.

برگزاری بازی های خانگی نساجی در مشهد

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن وردپرس، پس از ملاقات نساجی - پیکان در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در استادیوم شهدای ساری، ساکت الهامی به مدیران باشگاه نساجی اظهار داشت که تا آماده شدن استادیوم شهید وطنی به فکر تأمین زمین دیگری برای برگزاری مسابقات تیمش باشند، چون زمین چمن استادیوم شهدای ساری کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد.

نساجی در هفته هفتم در اصفهان میهمان سپاهان بود و روز یکشنبه 14 آذر در هفته هشتم باید از پدیده مشهد پذیرایی کند. در پی این موضوع مسئولان باشگاه نساجی اقداماتی را برای تأمین استادیوم در تهران انجام دادند که نتیجه بخش نبود تا مسئولان این باشگاه به فکر بازی در شهر دیگری باشند.

بر همین اساس مدیرعامل باشگاه نساجی در نامه ای به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی خبر از توافق با مدیران استادیوم امام رضا (ع) داد، تا در ادامه لیگ برتر استادیوم امام رضا (ع) مشهد میزبان مسابقات نساجی در لیگ برتر باشد و در اتفاقی عجیب بازی این هفته شاگردان ساکت الهامی در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر مقابل پدیده در استادیوم امام رضا (ع) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری بازی های خانگی نساجی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بازی های خانگی نساجی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید