برپایی کارگاه خوشنویسی نور علی نور در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)

به گزارش انجمن وردپرس، همزمان با شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)، کارگاه خوشنویسی نور علی نور در دو بخش انفرادی و گروهی با حضور 10 خوشنویس برپا می گردد.

برپایی کارگاه خوشنویسی نور علی نور در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)

به گزارش گروه فرهنگی انجمن وردپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، کارگاه هنری نور علی نور به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع)، باحضورجمعی از اساتید بنام خوشنویسی، دوشنبه 25 بهمن از ساعت 14 تا 17 در میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز برپا می گردد.

در این کارگاه هنری که در دو بخش انفرادی و گروهی برگزار می گردد، اساتید هنر خوشنویسی از جمله رضا، ولی زاده، غلامرضا ندایی، مهرداد طالبی، مرتضی قورچی، حسین اولیاء، حمید دانامنش، حمید پیرمغان، سیروس کلهر، سیده مهدیه نشتاباقری و محمد جدی حضور خواهند داشت.

در ویژه برنامه نور علی نور، کارگاه نگارش اسماء، القاب و جملات قصار با موضوع حضرت علی (ع) به صورت حضوری برگزار و اساتید، آثار هنری خود را به صورت انفرادی نگارش نموده و در ادامه، یکی از اساتید در کنار شاگردانش که در خوشنویسی مقام ممتازی دارند، اقدام به نگارش گروهی می نمایند.

تجمیع آثار و برپایی نمایشگاه حضوری و نمایشگاه مجازی در قالب فراوری یک محصول و انتشار در فضای مجازی، بخش پایانی این برنامه هنری است که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 اجرا خواهد شد.

تهیه تابلویی مزین به جمله فقط حیدر، امیرالمومنین است و کامل کردن نوشته با بستن روبان به وسیله مخاطبان و اجرای سه قطعه موسیقی زنده در مدح حضرت امیرالمومنین (ع)، به وسیله گروه دف نوازان از بخش های جانبی این ویژه برنامه عنوان شده است.

علاقه مندان برای بهره مندی از این ویژه برنامه می توانند به میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز مراجعه نمایند. شماره تلفن 55058892 برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برپایی کارگاه خوشنویسی نور علی نور در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی کارگاه خوشنویسی نور علی نور در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید