بازدید انوشیروانی از فدراسیون ووشو و جلسه با صدیقی

به گزارش انجمن وردپرس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت وگو کرد.

بازدید انوشیروانی از فدراسیون ووشو و جلسه با صدیقی

به گزارش انجمن وردپرس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و از قهرمانان وزنه برداری و افتخارآفرینان ایران در المپیک 2012 لندن، ظهر امروز(دوشنبه) به همراه هوشنگ افشار رئیس هیئت ووشو این استان در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و با امیر صدیقی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر تعامل گسترده تر و اجرای برنامه های ووشو در سطوح بالاتر به منظور رشد و ارتقای بیشتر این رشته به گفت وگو و مصاحبه پرداختند.

انوشیروانی با بیان اینکه خوشحالم که صدیقی به عنوان یکی از مدیران آینده دار کشور ریاست فدراسیون ووشو را بر عهده دارد، گفت: قطعاً حضور او در این رأس مدیریت این رشته می تواند اتفاقات خوبی را برای ووشو رقم بزند. صدیقی جز مدیران جوان و آینده داری است که ضمن آشنایی کامل با فضای ورزش در بعد بین الملل، ایده ها و نقطه نظرات جالبی در خصوص توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و به ویژه همگانی دارد.

وی ادامه داد: به عنوان یک ورزشکاری حرفه ای اعتقاد دارم، حضور چنین مدیرانی در راس کار، نیاز کنونی و جدی ورزش کشور است. همانطور که مشاهده می کنیم، طی مدت زمان کوتاهی که او در راس فدراسیون ووشو قرار گرفته است، شاهد اتفاقات مثبت و روبه جلویی در این فدراسیون هستیم و امیدوارم فرایند کنونی فدراسیون ووشو با سرعت و قدرت بیشتری داده داشته باشد.

صدیقی نیز بیان کرد: حضور انوشیروانی در این مدت در سطح مدیریت ورزش کشور و استان اردبیل منشا خیر بوده است. اردبیل یکی از استان های مهم کشور برای توسعه ووشو خصوصا در بعد قهرمانی و همگانی است. ما از اداره کل ورزش و جوانان توقع داریم که همانطور در سال جاری حمایت بی شائبه ای از ووشو استان داشته اند، شرایط بهتری را برای آینده حضور ووشوکاران اردبیلی در مسابقات مختلف و توسعه همه جانبه ووشو فراهم کنند تا شاهد درخشش آنها باشیم.

وی اضافه کرد: بی شک اردبیل یکی از استان های کلیدی برای ووشوی کشور است و حضور هوشنگ افشار به عنوان رئیس جدید این هیئت را به فال نیک گرفته و به صورت همه جانبه فدراسیون در کنار این هیئت استانی قرار گرفته است. امیدواریم همانطور که در بخش ساندا شاهد افتخارآفرینی قهرمانان اردبیلی بوده ایم در بخش تالو نیز این اتفاق رقم بخورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی انجمن وردپرس بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازدید انوشیروانی از فدراسیون ووشو و جلسه با صدیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید انوشیروانی از فدراسیون ووشو و جلسه با صدیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید