ایده های مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون با استفاده از راهکارهای مختلف

به گزارش انجمن وردپرس، جمع کردن سیم های پشت تلویزیون یکی از معضل ها و دغدغه های افراد زیادی است. چرا که اگر سیم های پشت تلویزیون دست و پا گیر باشند و به همین ترتیب روی زمین رها شده باشند؛ باعث بهم ریختگی فضای کنار تلویزیون شده و حتی می تواند روی سبک زندگی و دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر سویی گذارند.

ایده های مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون با استفاده از راهکارهای مختلف

به همین جهت بهتر است تا با ارائه راهکارهای مختلف سعی در مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون کرد تا بتوانید از این معضل خود را رهایی بخشید. بنابراین هر چقدر سیم های پشت تلویزیون بهم ریخته و نامنظم باشند؛ جلوه خوبی به دیزاین منزل شما نمی بخشند و حسابی به چشم می آیند. بر همین اساس در ادامه مطلب شما را با راهکارهایی برای برطرف این مشکل آشنا می کنیم. پس با ما همراه باشید.

مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون با استفاده از راهکارهای مختلف

مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون نشان دهنده توجه شما به نظم و آراستگی تمامی نکات ریز و درشت زندگی است. به همین جهت بهتر است تا با استفاده از راهکارهای مختلف به این مهم مبادرت ورزیده شود تا این حس را در مهمانی های مختلف در ذهنیت تمامی مهمانان شما هم تداعی شود. برای این کار راهکارهای مختلفی وجود دارد که شما می توانید اقدام به هر یک از آن ها کنید. به طور کلی برای انجام دادن این کار دو حالت را می توان در نظر گرفت؛ یا اینکه شما در حال ساخت و ساز منزل یا بازسازی آن هستید و یا می خواهید در منزل نو خود تغییری را به وجود آورید و خیلی ساده و سریع اقدام به مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون کنید. در حالت اول شما می توانید در همان ابتدا در دل دیوار، لوله ای را به کار بندازید تا بدین ترتیب خیلی راحت سیم ها را بتوان از داخل آن لوله عبور دهید. اما در صورتی که امکان شکافتن دیوار و بکار گذاشتن لوله در دل آن وجود ندارد؛ می توانید از روش ها و راهکارهای مختلف و جدیدی بهره ببرید که هر یک از آن ها با بهره گیری از ایده ها و خلاقیت های جدید می توانند به سیم های پشت تلویزیون منزل شما سر و سامان ببخشد. در ادامه به ارائه چند پیشنهاد از حالت دوم اشاره می شود.

استفاده از ترفندهای مختلف برای مخفی کردن سیم ها

اگر می خواهید با چند ترفند سریع و آسوده اقدام به مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون کنید؛ می توانید به هر یک از این ترفندها متوسل شوید تا نظم بهتری به منزل خویش ببخشید:

  • استفاده از داکت

داکت یا کاور کابل یکی از راهکارهای لازم برای مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون می باشد. شما می توانید این داکت ها را در رنگ های مختلف خریداری کنید که البته بهتر است هم رنگ با رنگ دیوار باشد. با استفاده از این داکت ها می توانید به راحتی سیم های تلویزیون را مخفی کنید.

  • استفاده از بست های مختلف

می توانید سیم های پشت تلویزیون را به طور کلی جمع آوری نموده و با استفاده از بست های مختلف آن ها را به هم متصل گردانید. با استفاده از این بست ها می توانید از بهم ریختگی های سیم های پشت تلویزیون و رها شدن آن ها روی زمین جلوگیری کنید.

  • استفاده از جعبه نگهدارنده کابل

در بعضی موارد شما می توانید یک جعبه نگهدارنده کابل را در مدل ها و رنگ های مختلف خریداری کنید و تمامی سیم های پشت تلویزیون خود را درون آن جعبه قرار دهید تا ضمن مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون بتوانید جلوه زیبایی به اطراف تلویزیون خود ببخشید. این جعبه ها را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف خریداری کرد و آن ها را در اطراف تلویزیون قرار داد.

جلوه زیبای مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون و عدم آویزان شدن آن ها

بنابراین به طور کلی شما می توانید با استفاده از هر کدام از روش های نامبرده شده اقدام به مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون کنید تا از نازیبایی و بهم ریختگی این بخش از منزل خویش جلوگیری نموده باشید و حس خوبی را درون خویش و مهمانان خود به وجود آورید. انتخاب هر یک از این روش ها و راهکارها به سلیقه شماست. اما آنچه مهم است؛ منظم بودن و جلوگیری از بهم ریختگی سیم های پشت تلویزیون است.

منبع: اتاق

به "ایده های مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون با استفاده از راهکارهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون با استفاده از راهکارهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید