امن ترین خانه جهان ؛ از این خانه هیچ کسی نمی تواند سرقت کند

به گزارش انجمن وردپرس، سال 2010 الین و جیل یک زوج انگلیسی که از دست سارقان منازل در یکی از شهرهای آفریقای جنوبی خسته شده بودند به این فکر افتادند تا خانه ای ضدسرقت بسازند.

امن ترین خانه جهان ؛ از این خانه هیچ کسی نمی تواند سرقت کند

به گزارش انجمن وردپرس، آنها که تمام راه های امنیتی و سیستم های ضدسرقت را امتحان نموده بودند اما باز هم مورد دستبرد دزدها قرارگرفته بودند، این بار با ساختن خانه ای به شکل ایگرگ مدعی شدند که هیچ دزدی قادر نیست به خانه آنها وارد گردد چون طبقه اول این خانه نزدیک به 30 متر از زمین فاصله دارد.

اگرچه درنگاه اول به نظر می رسد که این خانه روی یک پایه بنا شده و چندان مقاوم نیست اما فونداسیون آن حدود شش متر عمق دارد. الین 52ساله درباره خانه اش می گوید: ما در این خانه احساس امنیت زیادی می کنیم. در خانه قبلیمان خیلی دزدی شد اما حالا این طور نیست و بسیار خوشحالم که این قصر امن را برای خودمان ساختیم.

قیمت این خانه 1/1میلیون پوند تخمین زده شده است. جیل هم در خصوص خانه شان می گوید: وقتی که تایتانیک ساخته شد همه با اطمینان می گفتند که این کشتی امن ترین کشتی دنیاست من هم درباره این خانه همین نظر را دارم و در ساختن آن کاملا دقت کردم که هیچ راه ورودی برای دزدها وجود نداشته باشد. برای ورود به این خانه یا باید نردبان خیلی بلندی داشته باشید یا از بالابر بهره ببرید.

خانه های بسیاری در اینجا با وجود اینکه به سیستم ضدسرقت مجهز هستند اما باز هم سارقان به آنها دستبرد می زند اما در طول مدتی که ما اینجا را ساخته ایم هیچ دزدی نتوانسته وارد گردد. اینجا امن ترین خانه آفریقای جنوبی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "امن ترین خانه جهان ؛ از این خانه هیچ کسی نمی تواند سرقت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امن ترین خانه جهان ؛ از این خانه هیچ کسی نمی تواند سرقت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید