افشای احتمال جدایی تراشتگن از بارسلونا توسط خبرنگار اسپانیایی

به گزارش انجمن وردپرس، یک خبرنگار اسپانیایی در یکی از رسانه های این کشور فاش کرد که سنگربان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا از ماندن در نوکمپ اطمینان ندارد.

افشای احتمال جدایی تراشتگن از بارسلونا توسط خبرنگار اسپانیایی

به گزارش انجمن وردپرس و به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، یک خبرنگار اسپانیایی به نام یوئیس کانوت، در یکی از برنامه های ورزشی رادیو کاتالونیا فاش کرد که مارک آندره تراشتگن شخصاً به او گفته است که محتمل است فصل آینده در بارسلونا بازی نکند.

این خبرنگار فاش کرد که چند روز پیش با دروازه بان آلمانی بارسلونا ملاقاتی داشته و به او پیشنهاد داده است که برای سال آینده کتاب توضیح حالش (بیوگرافی) را تألیف و منتشر کند، اما اما تراشتگن به او پاسخ منفی داده و گفته مشخص نیست که سال آینده در بارسلونا باشد یا خیر.

ادعای مطرح شده درباره احتمال جدایی تراشتگن از بارسلونا چندان دور از تصور هم نیست به خصوص بعد از اتفاقات اخیر در باشگاه بارسلونا که می تواند نشانه ای از سردی روابط میان او و دیگر هم تیمی هایش تلقی گردد. یکی از این اتفاقات در ال کلاسیکو رخ داد جایی که او ضربه خطرناک ایسکو هافبک رئال مادرید را به زیبایی مهار کرد و به نظر می رسید انتظار دارد هم تیمی هایش او را بابت واکنش اش تحسین نمایند، اما هیچ کدام از آنها چنین کاری انجام ندادند.

پیش از آن هم در ابتدای سال میلادی مشاجره ای میان او و لیونل مسی شکل گرفت که البته خیلی جدی نبود. مورد دیگری که بروز اختلاف میان تراشتگن و بارسایی ها را به همراه داشت، ظاهراً اظهارات او پس از پیروزی تیم مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا بود که از عملکرد تیم انتقاد کرد و همین باعث فاصله افتادن میان او و دیگر بازیکنان تیم در رختکن شد.

با این حال جدایی تراشتگن از بارسلونا خیلی آسان به نظر نمی رسد. اول به این دلیل که بند فسخ 180 میلیون یورویی در قراردادش دارد، قراردادی که دو سال دیگر به انتها آن مانده است. دلیل دوم هم این است که بارسلونا سال آینده سخت خواهد توانست دروازه بانی در حد و سطح تراشتگن پیدا کند که جذب او برایش هزینه کمی در پی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افشای احتمال جدایی تراشتگن از بارسلونا توسط خبرنگار اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای احتمال جدایی تراشتگن از بارسلونا توسط خبرنگار اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید