اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در منطقه12

به گزارش انجمن وردپرس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 از اجرای طرح ویژه ساماندهی موتورسیکلت ها در معابر شهری و نقاط تجاری این منطقه اطلاع داد.

اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در منطقه12

انجمن وردپرس- فاطمه عسگری نیا: زینب عبادی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما اضافه کرد: منطقه 12 به واسطه تمرکز بازار قدیمی تهران و فعالیت صنوف، هر روز شاهد افزایش تعداد موتورسیکلت ها برای جابجایی بار و مسافر در معبر شهری خود است. وسایل نقلیه سبکی که علاوه بر خیابان ها گاه با تعرض به محدوده پیاده راه ها و خطوط ویژه اتوبوس و بی آر تی، مسائل بسیاری را برای تردد شهروندان ایجاد می نمایند.

او ادامه داد: شهرداری منطقه 12 با توجه به شکایات واصله مردمی در مورد تعرض راکبان موتور سیکلت به پیاده راه ها، عدم توجه آنها به قوانین هدایت و رانندگی در معابر ، بی توجهی به جهتهای یک طرفه و... نسبت به اجرای طرح های مطالعاتی ویژه به منظور ساماندهی تردد وموتور سیکلت ها اقدام کرد.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 12 گفت: با اجرای این طرح مطالعاتی نقاط پر تردد موتور سیکلت ها در منطقه شناسایی و این اطلاعات در اختیار پلیس راهور نهاده شد تا با مشارکت پلیس بتوانیم تردد این وسایط نقلیه پر مخاطب را در سطح منطقه ساماندهی کنیم.

عبادی با بیان این که مسائل و مصائب ناشی از تردد موتور سیکلت ها در اغلب خیابان های اصلی و فرعی منطقه 12 دیده می گردد، گفت: متاسفانه این مشکل در خیابان های خیام، مولوی، مصطفی خمینی، سعدی و بهارستان پررنگ تر از سایر معابر شهری منطقه است.

عبادی ادامه داد: در گذشته تنها موتور سیکلت های فاقد گواهینامه توقیف و به پارکینگ منتقل می شدند اما در طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در منطقه 12، کلیه موتور سیکلت های متخلف که نسبت به پارک ممنوع در حاشیه خیابان، تردد در پیاده راه ها ، تردد در جهت ویژه اتوبوسهای تند رو، بی توجهی به تابلوهای هدایت و رانندگی و ... اقدام می نمایند، پس از توقیف از سوی پلیس راهور، راهی پارکینگ می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در منطقه12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در منطقه12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید