کاهش دمای تهران، کیفیت قابل قبول هوای مرکز

به گزارش انجمن وردپرس، کاهش نسبی دمای استان تهران طی دو روز آینده (25 و 26 شهریورماه) و کیفیت قابل قبول هوای مرکز طی امروز (24 شهریورماه) پیش بینی می گردد.

کاهش دمای تهران، کیفیت قابل قبول هوای مرکز

به گزارش گروه اجتماعی انجمن وردپرس، آسمان استان تهران طی چهار روز آینده صاف گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی با افزایش ابر پیش بینی می گردد. در بخش های غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

طی روز های پنجشنبه و آدینه (25 و 26 شهریورماه) کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد.

بنابر پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (24 شهریورماه) کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جوی همراه با وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

طی روز با افزایش تندی باد پراکندگی آلاینده ها تسهیل خواهد شد، با این حال با حضور عوامل کافی جهت فراوری آلاینده ازن، افزایش غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر و کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پیش بینی می گردد.

کاهش نسبی تندی باد تا اواخر وقت امروز (24 شهریورماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی سبب تجمع آلاینده ها خواهد شد و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نیست.

صبح روز پنجشنبه (25 شهریورماه) با وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده ها، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم می نماید، هرچند افزایش دما و شرایط مناسب برای فراوری و افزایش غلظت آلاینده ازن در ساعات بعدازظهر کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها را در پی خواهد داشت.

با کاهش نسبی تندی باد تا شامگاه پنجشنبه (25 شهریورماه) همراه با ترافیک شامگاهی پیش بینی می گردد که بر غلظت ذرات معلق افزوده گردد و به تبع آن کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد کاهش پیدا کند.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 76 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 76 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش دمای تهران، کیفیت قابل قبول هوای مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای تهران، کیفیت قابل قبول هوای مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید