پیشنهاد خارجی برای هافبک پرسپولیس؟

به گزارش انجمن وردپرس، یکی از بازیکنانی که در خاتمه فصل قراردادش با پرسپولیس تمام خواهد شد، سیامک نعمتی است. بازیکن چند پسته پرسپولیس که در ملاقات مقابل شهرخودرو گل رجحان تیمش را هم به ثمر رساند، در طی چند فصل اخیر جزو خوب های پرسپولیس بوده و حتی سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد. سیامک که بعد از مدت ها در ملاقات مقابل شهرخودرو در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود، نمایش خوبی داشت و پیروز به گلزنی هم شد.

پیشنهاد خارجی برای هافبک پرسپولیس؟

با این حال نعمتی در خاتمه این ملاقات در مورد قراردادش گفت که بعد از ملاقات مقابل فجر در هفته سی ام، قراردادش با پرسپولیس به خاتمه می رسد و بازیکن آزاد خواهد شد. سیامک در مورد اینکه با پرسپولیس تمدید خواهد نمود یا از این تیم جدا خواهد شد گفت: یک بازی به جای مانده و بعد از آن باید با باشگاه صحبت کنیم. اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است که در پرسپولیس بمانم و به این تیم یاری کنم.

وی در واکنش به اینکه شنیده می گردد از گل گهر پیشنهاد دارد گفت: با خودم صحبتی نشده و خبری نیست. پیشنهاداتی هست، اما آنالیز آن ها را به آخر فصل موکول نموده ام. در ایران اولویت من پرسپولیس است و هیچ شکی در این مسئله نیست. چند پیشنهاد خارجی دارم، ولی به طور حتم اولویت با پرسپولیس است. باید بعد از خاتمه بازی ها با باشگاه صحبت های لازم را انجام دهم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

هافبک پرسپولیس در حالی گفت که چند پیشنهاد خارجی دارد که پیگیری های ما نشان می دهد، پیشنهادات خارجی سیامک از تیم های حاشیه حوزه خلیج فارس و از کشور های قطر و امارات هستند. پیشنهاداتی که قطعا به لحاظ اقتصادی به سود این بازیکن می گردد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار سیامک و آینده فوتبالی او خواهد بود.

منبع: فرارو

به "پیشنهاد خارجی برای هافبک پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خارجی برای هافبک پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید