مرکز کانادا به دلیل اعتراضات خارج از کنترل اعلام شرایط اضطراری کرد

به گزارش انجمن وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار اوتاوا به دلیل اعتراضات خارج از کنترل کامیون داران به اقدامات ضد کرونایی در مرکز کانادا، اعلام شرایط اضطراری کرد.

مرکز کانادا به دلیل اعتراضات خارج از کنترل اعلام شرایط اضطراری کرد

به گزارش خبرگزاری انجمن وردپرس به نقل از شبکه خبری فرانس 24، جیم واتسون شهردار اوتاوا با بیان اینکه اعتراض مداوم در مرکز کانادا خارج از کنترل است، اعلام شرایط اضطراری کرد. این در حالی است که مرکز شهر اوتاوا همچنان به وسیله مخالفان محدودیت های کرونا بسته شده است.

معترضان که برای اولین بار در روز 29ژانویه به مرکز رسیدند، خودروهای بزرگ خود را در خیابان های شهر پارک نموده و چادرهای موقت را به نشانه اعتراض برپا کردند که این اقدام باعث نگرانی مقامات و ناامیدی فزاینده بسیاری از ساکنان شده است.

واتسون شرایط اضطراری را گفت که بازتاب دهنده خطر و تهدید جدی برای ایمنی و امنیت ساکنان ناشی از تظاهرات های جاری است.

اوایل روز یکشنبه به وقت محلی واتسون شرایط را کاملا خارج از کنترل توصیف کرد و اضافه نمود که معترضان بسیار بیشتر از افسران پلیس هستند.

او به رادیو CFRA گفت: معلوم است که تعداد ما کمتر است و در این نبرد شکست می خوریم. این باید برعکس گردد؛ ما باید شهرمان را پس بگیریم.

جنبش اعتراضی در ابتدا در مخالفت با الزام واکسیناسیون شروع شد، اما سپس به مخالفت با تمهیدات بهداشت عمومی و عملکرد دولت جاستین ترودو نخست وزیر کانادا تبدیل شد.

معترضان در هشت روز گذشته مرکز شهر اوتاوا را بند آورده اند. بعضی از شرکت کنندگان در تجمع اعتراضی نیز پرچم نازی ها را به اهتزاز درآورده و بعضی نیز از تمایل به انحلال دولت کانادا سخن گفته اند.

براساس اعلام پلیس، حدود 5 هزار نفر در اوتاوا تظاهرات کردند در حالی که صدها نفر دیگر نیز در تورنتو و کبک تجمع داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مرکز کانادا به دلیل اعتراضات خارج از کنترل اعلام شرایط اضطراری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز کانادا به دلیل اعتراضات خارج از کنترل اعلام شرایط اضطراری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید