شانس قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شد؛ باید ضعف گلزنی تیم حل گردد

به گزارش انجمن وردپرس، تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است با توقف این تیم در هفته بیست و چهارم، شانس قهرمانی آنها کمرنگ تر از قبل شده است.

شانس قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شد؛ باید ضعف گلزنی تیم حل گردد

پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف طرفدار تهران رفت و با تساوی بدون گل زمین را ترک کرد تا یک گام دیگر از قهرمانی دور شده و جام را به رقیب سنتی خود تعارف بزند. حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس پس از این بازی و کم رنگ شدن شانس قهرمانی اینگونه به سوالات خبرگزاری پانا پاسخ داد:

پرسپولیس باز هم امتیاز از دست داد تا طرفدارانش از کسب ششمین قهرمانی متوالی ناامید شوند.

با این تساوی و از دست رفت امتیاز، شانس قهرمانی پرسپولیس خیلی کم تر از قبل شده است، اگر این 3 امتیاز را می گرفت می توان امیدوار بود اما الان یه اندازه کار سخت تر شده و شانس رفته به رفته کمرنگ تر شده است.

فرایند بازی پرسپولیس به گونه ای است که به نظر می رسد تیم آن طراوت و شادابی همیشگی را ندارد و بازیکنان اندازهی روحیه خود را از دست داده اند.

تیم خیلی با استرس مقابل طرفدار نهاده شد و بازیکنان عصبی بودند؛ همین عامل باعث می گردد تمرکز تیم از بین برود و هماهنگی تیم پایین برود. پرسپولیس مقابل طرفدار شکل همواره را نداشت. نکته بعد این است که شما وقتی فرصت بدست میاوری و از دست می دهی نهایتا گرفتار می شوی. تیم بزرگ اینطور است، انتظارات از تیم زیاد است و باید حتما به گل برسد. بعد بازیکنان باید بدانند این تیم پرسپولیس است و تیم پایین جدول نیست و طرفدار از شما انتظار دارد. وقتی در این تیم بازی می کنی باید بدانی که حق نداری یک هفته خوب باشی و 5 هفته بد بازی کنی. پرسپولیس با تیم هایی که در آنها حضور داشتید فرق دارد.

ماجرای حامد لک هم همچنان ادامه دارد و یحیی گل محمدی به او اجازه حضور در تمرین تیم را نداده است.

وقتی بازیکن این برخورد را می نماید باید طرز برخورد را تغییر داد. در فوتبال حرفه ای شما اصلا نباید ترحم کنید، اگر اصلاح شدنی بود که اصلاح شده بود؛ شما یاری می کنید که بازیکن برگردد اما وقتی نمی خواهد اصلاح گردد دیگر نمی توان کاری کرد و از این ماجرا خودش فقط ضرر می نماید. 80 درصد برگشت بازیکن دست خود بازیکن است و خودت باید بلند شوی. وقتی بازیکن از سوی پیشکسوتان و کادر فنی حمایت می گردد یعنی آنها می خواهند تو به روزهای خوبت برگردی اما وقتی در همان شرایط می مانی یعنی خودت هم نخواستی خوب شوی.

احمد گوهری را چطور دیدید؟

نمایشی که از این گلر جوان مقابل طرفدار دیدیم نمایش خوبی بود و به نظر می رسد به مرور اعتماد به نفس پیدا نموده است، فعلا گلر اول تیم است و باید با او ادامه داد.

یحیی گل محمدی در ادامه لیگ برتر باید چه کند. راه حل شما به یحیی برای خروج از بحران و زنده ماندن شانس اندک قهرمانی چیست؟

از اینجا به بعد یحیی باید روی کار تیمی و تمام کنندگی بازیکنان کار کند، تا زمانی که پرسپولیس نتواند گل بزند گرفتار خواهد بود، پس باید روی این موضوع خوب کار کنی و بازیکنان خط حمله احیا شوند. مسئله ای که پرسپولیس دارد این است که در بازیکنان خارجی هم خرید خوبی نداشته است و مهاجم ازبک هم نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد. در کل انتخاب هایی که پرسپولیس در این فصل داشته هیچکدام خوب نبوده است. من یک نکته مبهمی را می گویم و باز نمی کنم. این بازیکنان را فرد دیگری انتخاب نموده است.

نکته دیگر که بعد از بازی طرفدار باز هم مشهود بود انتقاد از داوری بازی است. این حجم انتقاد از داور روی تیم تاثیر نمی گذارد؟

این حرف ها تیم را به این باور می رساند که همه نتایج کار داور است. من یک سوال دارم، اگر مهاجم ما توپ را گل بزند نقش داور چه می گردد؟ داور مانع از گل شدن توپ می گردد. پرسپولیس باید اول مشکل گلزنی خود را حل نماید بعد سراغ داوری برود و از داوری انتقاد کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شانس قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شد؛ باید ضعف گلزنی تیم حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شد؛ باید ضعف گلزنی تیم حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید