سکته پرسپولیس پیش چشم یحیی

به گزارش انجمن وردپرس، خبرنگاران: هفته نهم رقابت های لیگ برتر هم برای پرسپولیسی ها شگفتی داشت؛ عصر امروز بعد از آنکه دو تیم استقلال و سپاهان برابر رقبا برنده شده و 3 امتیاز این هفته را به دست آوردند، پرسپولیس در استادیوم آزادی، در عین ناباوری برابر تیم پایین جدولی طرفدار با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. پرسپولیس در این بازی 2 بار عقب افتاد، ولی با گل های فرشاد فرجی و سیامک نعمتی به بازی برگشت.

سکته پرسپولیس پیش چشم یحیی

به گزارش انجمن وردپرس، این نتیجه در شرایطی به دست آمد که بسیاری تصور می کردند بعد از بازی خسته کننده پرسپولیس در دربی، این تیم می تواند با بردی پرگل به صدر جدول لیگ برتر برگردد، ولی در روزی که پرسپولیس اسیر اشتباه بازیکنان خودی شد، دروازه اش 2 بار به وسیله تیم رضا عنایتی گگردده شده تا یکی از غافلگیری های هفته نهم رقم بخورد.

پرسپولیسی ها بعد از آنکه در 5 مسابقه پیاپی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه نشدند 3 بازی ای بود که گلی دریافت ننموده بودند، ولی اشتباهات عجیب خط دفاعی و از آن مهمتر اشتباه حامد لک روی گل دوم طرفدار، باعث شد تا دوباره دروازه پرسپولیس باز گردد. نکته جالب اینکه طرفدار در 7 بازی پیروز به گلزنی نشده بود و از این نظر بدترین تیم لیگ بود. شاگردان عنایتی پیش از این فقط دروازه پدیده، تیم قعرنشین جدول رده بندی را باز نموده بودند.

با این نتیجه، پرسپولیس در جدول رده بندی 16 امتیازی شد و دوباره پشت سر استقلالی نهاده شد که امروز با سه گل از سد پیکان عبور کرد.

منبع: فرارو

به "سکته پرسپولیس پیش چشم یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته پرسپولیس پیش چشم یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید