زن باردار جاسکی گرفتار در سیل نجات یافت

به گزارش انجمن وردپرس، خبرنگاران/هرمزگان روزهای گذشته در شرق هرمزگان باران شدید بارید، آنقدر بارید که راه های ارتباطی روستاها به شهر مسدود شدند، زن باردار در شرقی ترین منطقه از هرمزگان پشت رودخانه گرفتار شد و امکان عبور این زن به علت طغیان رودخانه فصلی مقدور نبود.

زن باردار جاسکی گرفتار در سیل نجات یافت

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک در گفت و گو با انجمن وردپرس، افزود: سپید پوشان دو پایگاه اورژانس 115 واقع در گابریگ و لیردف در شهرستان جاسک برای نجات جان مادر باردار و فرزندش دست به دست هم دادند تا هر طوری شده این زن از رودخانه عبور دهند.

وی تاکید کرد: تلاش ها دو چندان شد و در کنار نیروهای فوریت پزشکی ، ماما، پزشک همراه و همچنین راهداری پای کار بودند تا برای چندمین بار شاهد مرگ مادر باردار در این شهرستان نباشیم.

احمد چنگایی اظهار کرد: خوشبختانه تلاش ها جواب داد و این زن از بستر رودخانه در میان امواج خروشان به قسمت دیگر رودخانه هدایت شد تا آمبولانس 115 در کوتاه ترین زمان موجود آن را به تنها بیمارستان این بندرساحلی انتقال دهند.

وی شرح داد: حال عمومی هر دو نفر آنها خوب است و در حال حاضر در سلامت کامل به سر می برند.

به گزارش انجمن وردپرس، با ورود سامانه بارشی در شرق هرمزگان بیشتر نقاط این استان شاهد بارش شدید باران شد و به علت تشدید این شرایط جوی در هفته جاری در این منطقه به 2 زن باردار در مناطق روستایی و صعب العبور امداد رسانی شده است که دومین مادر باردار اهل روستاهای بخش گافر و پارامون از توابع شهرستان بشاگرد که توسط بالگرد منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک به بیمارستان این شهرستان انتقال داده شد.بخش لیردف در 120 کیلومتری شهر جاسک واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زن باردار جاسکی گرفتار در سیل نجات یافت" امتیاز دهید

1 کاربر به "زن باردار جاسکی گرفتار در سیل نجات یافت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن باردار جاسکی گرفتار در سیل نجات یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید