خبرنگاران حضور حماسی مرزداران خوزستانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش انجمن وردپرس، اهواز - خبرنگاران - مرزداران خوزستانی این جهادگران مستمر میهن اسلامی از نخستین ساعت های صبح روز جمعه دوم اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آرای خود را به صندوق ها ریختند.

خبرنگاران حضور حماسی مرزداران خوزستانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار انجمن وردپرس مرزداران استان مستقر در پاسگاه های مرزی(زمینی) و پایگاه های دریابانی با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، دین خود را به اسلام و میهن اسلامی ادا کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان جمعه در گفت وگو با خبرنگار انجمن وردپرس گفت: مرزداران و مرزبانان همپای مردم شریف و انقلابی خوزستان بر اساس تکلیف شرعی و میهنی خود در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کردند.

سردار لطفعلی پاکباز افزود: در برخی مناطق مرزی و آبی خوزستان که امکان حضور مرزبانان وجود نداشته باشد صندوق سیار رای گیری همراه با مجموعه و عوامل اجرایی و نظارتی اعزام می شود.

وی گفت:مرزبانان بر اساس تعهد اسلامی و میهنی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند تا پیام آور امنیت و اقتدار کشور باشند.

سردار پاکباز افزود:هماهنگی لازم برای حضور مرزبانان در انتخابات ، در برخی روستاهای همجوار و نزدیک مرزهای زمینی استان اجرا شده است.

به گزارش انجمن وردپرس مرزبانان خوزستانی در نوار مرزی شهرستان های شوش ، دشت آزادگان ، هویزه ، خرمشهر ، آبادان ، ماهشهر و هندیجان حضور دارند.

در استان خوزستان حوزه های انتخابیه اهواز و آبادان هر کدام سه کننده و 12حوزه انتخابیه دیگر هر کدام یک کننده در مجلس شورای اسلامی دارند.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در خوزستان سه میلیون و 562 هزار و 238 نفر است که از این تعداد یک میلیون و 789 هزار و 855 نفر مرد و یک میلیون و 772 هزار و 383 نفر زن هستند.

خوزستان 18 کننده در مجلس شورای اسلامی دارد. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، ساعت هشت صبح امروز دوم اسفند شروع شده و در صورت تمدید نشدن تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حضور حماسی مرزداران خوزستانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور حماسی مرزداران خوزستانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید