حمله مار پیتون به مرد در سرویس بهداشتی

به گزارش انجمن وردپرس، تهران (پانا) - حمله مار پیتون به یک مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی موجب زخمی شدن او شد.

حمله مار پیتون به مرد در سرویس بهداشتی

به گزارش انجمن وردپرس، یک مرد استرالیایی که در توالت خانه اش مورد حمله مار پیتون نهاده شد زخمی شد. این مرد 65 ساله که هویتش اعلام نشده روی توالت فرنگی خانه اش نشسته بود که ناگهان مورد حمله مار نهاده شد. در این حادثه این مرد دچار جراحت سطحی شد. بنا به گفته قربانی این مار پس از حمله به وی به داخل حفره توالت فرار کرد و پنهان شد.

این مرد استرالیایی در ساعت 6 صبح روز دوشنبه قصد استفاده از توالت را داشت که دچار این حادثه شد. این اتفاق در منطقه ای در شهر جنوبی گراز استرالیا رخ داد. پس از این حادثه این مرد بلافاصله با پلیس و مرکز کنترل حیوانات تماس گرفت و یاری خواست. مارگیران مرکز کنترل حیوانات هم پیروز شدند این مار پیتون را از داخل حفره توالت بیرون کشیده و شکار نمایند.

بنا به گزارش پلیس محلی استرالیا این مار پیتون که 5 فوت طول داشت متعلق به همسایه این مرد بود که وارد توالت فرنگی وی شده بود. این مار پس از شکار و انجام نظافت به صاحب 24 ساله اش تحویل داده شد. بنا به گفته پلیس این مرد جوان که 11 مار غیرسمی را در خانه اش نگهداری می کرد از فرار مار پیتون باخبر نبود.

در ادامه این مرد در حالی که دچار جراحت سطحی در بدن خود شده بود به بیمارستان منتقل و تحت مداوا نهاده شد. بنا به گفته پزشکان بیمارستان اگرچه مار پیتون سمی نیست، اما خطر عفونت بدن قربانی با باکتری های موجود در توالت به علت حمله مار وجود داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمله مار پیتون به مرد در سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مار پیتون به مرد در سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید