تسهیلات استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

به گزارش انجمن وردپرس، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است.

تسهیلات استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاه های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می گردد.

در حال حاضر 584 ازمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری هستند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسا دکتری، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور و سایر پژوهشگران برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به وسیله باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی حمایت می نماید.

اعضای هیئت علمی، دانشجویان دکتری و پسا دکتری، دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند از تخفیفاتی برای استفاده از آزمایشگاههای عضو شبکه راهبردی بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تسهیلات استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید