برگزاری مجازی 86 درصد از کلاس های دانشگاه پیغام نور

به گزارش انجمن وردپرس، رئیس دانشگاه پیغام نور چهارمحال و بختیاری گفت: تجربه تدریس الکترونیکی دانشگاه پیغام نور به صورت سراسری از نقاط مثبت این دانشگاه است و 86 درصد کلاس های پیغام نور استان به صورت مجازی برگزار می گردد.

برگزاری مجازی 86 درصد از کلاس های دانشگاه پیغام نور

به گزارش انجمن وردپرس به نقل از ایسنا، علیرضا آبرود، در گفت وگو با انجمن وردپرس اظهار کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا، 10 الی 15 درصد از کلاس های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیغام نور به صورت الکترونیکی برگزار می شد، اعضای هیات علمی این دانشگاه آمادگی لازم برای برگزاری کلاس مجازی را داشتند.

وی آغاز کار برگزاری مجدد کلاس های مجازی را با هماهنگی دانشگاه پیغام نور اصفهان به عنوان مسئول منطقه 6 کشور که دو استان یزد و چهارمحال و بختیاری را تحت پوشش خود قرار می دهد، دانست و در ادامه گفت: دانشگاه پیغام نور اصفهان زیرساخت های لازم را در اختیار دانشگاه پیغام نور استان قرار داد.

رئیس دانشگاه پیغام نور استان تجربه تدریس الکترونیکی دانشگاه پیغام نور به صورت سراسری را از نقاط مثبت دانشگاه ارزیابی کرد و اضافه کرد: هماهنگی های میان دانشگاه های پیغام نور استان مرحله بسیار مهم در برگزاری کلاس های مجازی بود.

وی گفت: از 16 فروردین ماه به وسیله زیرساخت فراهم شده توسط دانشگاه، 4720 کلاس درس روی سامانه کلاس بندی شد که تیم کارشناسی دانشگاه به مدت 6 الی 7 شبانه روز، این برنامه ریزی ها را سامان دادند.

آبرود ویژگی مثبت نرم افزار مجازی دانشگاه را استفاده از آن در حالت آفلاین عنوان و توضیح داد: مزیت این نرم افزار این است که صدا ضبط نموده، از صفحات فیلم برداری می نماید، تاریخ و ساعت کلاس همراه با تعداد دانشجو را به صورت آفلاین انجام می دهد.

رئیس دانشگاه پیغام نور استان گفت: نام سیستم LMS (Learning management system) است که از مزایای دیگر سیستم صحبت دانشجویان در این فضا و رصد سیستم از حاضران و غایبان سر کلاس در حالت آنلاین است.

وی اعلام کرد: این کلاس ها احتمالا بعد از خردادماه برگزار خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیغام نور استان تاکید نمود: علاوه بر بارگزاری دروس روی نرم افزار، اساتید نیز به وسیله شبکه های مجازی با دانشجویان در ارتباط هستند.

وی از برگزاری 86 درصد کلاس های پیغام نور استان به صورت مجازی اطلاع داد و توضیح داد: در شهر شهرکرد، 89.94 درصد، فارسان 91 درصد، بروجن 92 درصد، اردل 90 درصد، بلداجی 100 درصد، فرخ شهر 94 درصد، گندمان 75 درصد و لردگان 72 درصد کلاس ها به صورت مجازی در حال برگزاری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "برگزاری مجازی 86 درصد از کلاس های دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجازی 86 درصد از کلاس های دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید