برانکو: تکلیف من و پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا تعیین می گردد، وقتی پولی نداده اند از کدام تخفیف حرف می زنند؟

به گزارش انجمن وردپرس، سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به درخواست این باشگاه خاطرنشان کرد زمانی تخفیف می دهد که ماه به ماه پولش را پرداخت می کردند نه هم اکنون که پولی نگرفته است.

برانکو: تکلیف من و پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا تعیین می گردد، وقتی پولی نداده اند از کدام تخفیف حرف می زنند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن وردپرس، مدیریت باشگاه پرسپولیس در نشست اخیری که با وکیل برانکو ایوانکوویچ داشت رسما از وی درخواست کرد برای دریافت طلبش از این باشگاه تخفیفی را در نظر بگیرد از این جهت که او با وجود یک سال باقی مانده از قراردادش ایران را ترک کرد. محمد حسن انصاری فرد در آخرین اظهارنظرش در این مورد گفت که منتظر پاسخ برانکو و وکیلش در قبال خواسته مطرح شده هستند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن وردپرس در خصوص اینکه وضعیت طلبش از باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده شد، گفت: این مسئله را کمیته انضباطی فیفا معین خواهد نمود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است به باشگاه پرسپولیس تخفیف دهد، عنوان نمود: شما زمانی باید تخفیف دهید که حق و حقوق تان را ماه به ماه دریافت کنید اما وقتی این پرداختی به من انجام نشده است از کدام تخفیف صحبت می گردد؟

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره بدهی مالیاتی سنگین او گه گفته می گردد رقمی حدود 10 میلیارد تومان است، گفت: پرداخت مالیات قراردادم بر عهده باشگاه پرسپولیس است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بازی های پرسپولیس را تماشا می نماید یا نه، اعلام کرد: نه، فرصت کافی برای تماشای بازی های پرسپولیس ندارم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره آینده کاری اش به انجمن وردپرس گفت: چند پیشنهاد به دستم رسیده و مذاکرات طولانی هم داشته ایم اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو: تکلیف من و پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا تعیین می گردد، وقتی پولی نداده اند از کدام تخفیف حرف می زنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: تکلیف من و پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا تعیین می گردد، وقتی پولی نداده اند از کدام تخفیف حرف می زنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید