بختیاری زاده با پیروزی برابر ملوان آغاز کرد، صدر جدول به فجر رسید

به گزارش انجمن وردپرس، امروز و از هفته نهم لیگ دسته اول سه بازی انجام شد که در یکی از مهمترین بازیهای امروز خوشه طلایی پدیده این مسابقات در کرج مقابل گل ریحان تن به شکست دو بر یک داد تا شانس صعود به صدر جدول را در اختیار فجر قرار دهد.

بختیاری زاده با پیروزی برابر ملوان آغاز کرد، صدر جدول به فجر رسید

در این بازی کیانوش میرزایی و حسین پاپی برای گل ریحان و امیر محمد عبادزاده برای تیم خوشه طلایی گلزنی کردند. گل ریحان با این پیروزی 19 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی امروز تیم فجر سپاسی دست به کار بزرگی زد و میزبانش مس کرمان را با یک گل شکست داد تا 20 امتیازی شده و موقتا به صدر جدول لیگ یک صعود کند. تک گل تیم فجر در دقیقه 8 و توسط کاپیتان آنها ایوب کلانتری به ثمر رسید.

در دیگر بازی امروز استقلال خوزستان که برای اولین بار از سهراب بختیاری زاده در لیگ یک به عنوان سرمربی استفاده می کرد پیروز شد در دیداری حساس و سخت میزبانش ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا تیره روزی های ملوان ادامه داشته باشد و بختیاری زاده نیز شروعی خوب با تیم جدیدش داشته باشد.

استقلال خوزستان بعد از این بازی 9 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رسید و تیم ملوان همچنان با 2 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

جدول رده بندی لیگ یک در سرانجام بازیهای امروز:

منبع: خبرگزاری مهر

به "بختیاری زاده با پیروزی برابر ملوان آغاز کرد، صدر جدول به فجر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده با پیروزی برابر ملوان آغاز کرد، صدر جدول به فجر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید